Tuesday, May 14, 2013

Husnuzon


Music Bground : Tuhan Jagakan Dia -Motif Band
2240pm

" On no soul doth Allah Place a burden greater than it can bear. It gets every good that it earns, and it suffers every ill that it earns. (Pray:) "Our Lord! Condemn us not if we forget or fall into error; our Lord! Lay not on us a burden Like that which Thou didst lay on those before us; Our Lord! Lay not on us a burden greater than we have strength to bear. Blot out our sins, and grant us forgiveness. Have mercy on us. Thou art our Protector; Help us against those who stand against faith." (Al-Baqarah 2:286)

Sesungguhnya, semuanya ada-lah pinjaman di dunia. Tiada satu pun yang kekal melainkan Dia,Allah s.wt.
Aku berysukur dengan segalan nikmat yang Allah berikan pada aku.

Dikurniakan kedua ibubapa yang penyanyang, sporting dan amat memahami. Kedua adik dan abang yamg amat mengasihi diri ini. Kakak-kakak yang melengkapi diri aku dan menjadi contoh terbaik buat aku. Dikelilingi kawan-kawan, rakan-rakan,sahabat-handai dan sanak-saudara yang sentiasa tidak penat memberikan sokongan yang tidak berbelah bahagi.

Untuk segala kasih sayang yang diberikan, aku amat bersyukur hendakNya,Ya Allah.
Untuk setiap saaat bernafas, kenangan pahit dan manis, aku amat-amat bersyukur.

Terima kasih Ya Allah.

Mohon terus diberikan kekuatan dan ketabahan serta rezeki yang murah. Dibukakan pintu hati dan ditunjukkan jalan yg lurus;jalan menuju ke arahMu.

Amin ya rabbal-alamin.


xoxo
2257pm.





No comments: