Friday, April 2, 2010

Kamikaze Hunting..


Been coughing for about almost 2 months...still tak lega. kdg2 nmpk cam nak ok...tapi kdg2..it became more worse. And again..depression 1 of the good reason why sakit aku ni susah nak sembuh. Plus... homesick melampau pada mama dan abah. Luckily...aku ada honew dew yg tak putus2 pujuk aku.

Angah...dah selamat bertolak ke tanah suci. Tapi aku tak dpt ke airport sbb malam dia fly tu..aku mengalami sesak nafas. semoga dia selamat di sana...jumpa ketenangan yg dicari...serta pulang dengan selamat.

Next week aku ada interview keje. Berbelah bahagi gak aku ni..nak g ke tak...sbb kat tempat baru aku nak g interview ni...mmg la chances dia 80-20%. 80% aku dapat and 20% aku tak dapat. Tapi bila pikirkan apa yg terjadi.....aku harus bukakan peluang keje buat diri aku. Maunya something happen withing this few days..cam mana diorg mendajalkan aku kuar dari umah...maunya aku tak berpendapatan. Kiranya...aku ni kamikaze la skrang. Apa nak jd..jd la...aku dah malas pikir.

No comments: