Tuesday, March 30, 2010

killing me softly...


sakit kepala..takyah nk cakap. bila sume aspect dah tak dpt nak diselamatkan. cedera hati..minda dan perasaan. secara keseluruhannya..aku diancam oleh satu ancaman yg aku sendiri tak paham. dan hasilnya...aku super depressy. Aku perlukan pil ketenangan...tapi camana nak aman...kalau aku tak kacau org tapi diorg tetap ganggu kehidupan aku.

hello...my fucking business la babi! Aku takde kena mengena dalam hidup korang. Korang nak aku pindah..aku dah pindah....tapi setan2 gondolan tu masih lagi menggangu hidup aku. Memang betul-betul iblis bertopengkan manusia.

  • no 1 - bagi sms suruh halau dari umah dlm masa tak smpai seminggu....then pg esoknya siap tutup paip air taknak bg aku guna air.
  • no 2- baru 2 ari je dr sms halau aku..dah bawak balik budak baru suruh tido depan bilik aku. punyalah nak halau aku.then esoknya sms. "kalau dah pindah sume barang tu...tolong bagi balik kunci rumah and kunci bilik ye" Fucking ass la wei.
  • no 3- cam dajal giler..cakap kat new batch tempat keje aku..kata aku tak bayar sewa umah..habis tu RM900 yg aku keluarkan bayar tu apa...anak babi ke???
  • no 4- marmaled jem...marigold orange aku...yg baru beli tak sempat nak mkn/minum..habis tak sampai within a few days aku pindah umah. ko ingat duit tu bapak ko kasi ke aku beli? Cam haram! ko ingat aku nak halal kan ke?
  • no 5- kat tempat keje buat muka cam haram. baik innocent sial. tapi korang dua la barua no 1 dunia. tak cukup aniaya aku....buat kat org lain juga. sungguh babi. sampaikan superior aku nak keluar pergi solat pun boleh reka cite dia pergi keluar merayap. ko nak mampus..nak isap ganja...nak minum nak apa pun..org tak kacau..kenapa ko sibuk nak kacau hal org?
  • no 6- bila aku tanya leklok....ko taknak jawab. pastu sendiri elakkan diri. what the heck beb??? kata aku salah..tapi pesal avoiding aku babi(shud tulis babe...tapi manusia cam tu tak layak panggil babe...babi pun lagi mulia)??

then..after so many things happen..aku tak tau napa aku masih boleh baik..buat taktau sebagai. Tapi...kena ingat.sabar manusia ada batasnya. dan yg aku pelik....ko sakit sangat hati dengan aku pesal???? aku kacau seluar dalam ko ke yg teruk sangat ko buat kat aku cam tu?


dan aku...sungguh aku tak kesah ko nak hasut semua budak tempat keje taknak cakap dengan aku ke..nak suruh manager nak benci aku ke. sbb aku sendiri dah muak dan malas nak keje situ. aku tak perlukan set2 kawan camtu..dan aku sendiri ada set kawan aku sendiri. Yang mana diorg tu jauh lagi tinggi martabat...agama dan pelajaran nak bandingkan dengan ko.


....dan apa yg jadi ni..buat hidup aku lebih tabah walaupun kadang2 menangis tak hengat dunia gak. lucky..aku still ada honeydew yg tak putus2 bagi semangat kat aku.. walaupun kdg2..diam2 dia pun nanges jugak.


....dan semoga apa yg berlaku ni..ada seribu rahmat yg tak terhingga. juga..aku minta....Allah berikan aku pertunjuk dan hidayahNya. semoga..apa yg terjadi juga...mereka2 itu diberikan balasan yg lebih dan setimpal dengannya.


2 comments:

Anonymous said...

salamz...sabar erk...jgn putus asa..xyah kwn dgn depa..meh kwn dgn aciq k..muaaaaahz

~ Lady D ~ said...

alya..i kno u r a strong lady. banyak2 saba k. ko still ade other people around yg masih sayang n appreciate ko. u still have many frens out there. this is what fren for kan. susah senang sama2.we are here wif u my dear. be strong k.