Thursday, March 25, 2010

All time low versi cry me a river....


Dalam masa seminggu...nak cri duit...nak cari umah...nak pindah barang. cuti plak kena beku..mmg tak daya la nak buat apa. kadang-kadang aku rasa cam tak cukup kuat...tapi aku tak boleh mengalah. mujurlah sokongan kawan-kawan banyak memberi aku kekuatan utk terus bertahan... jangan menangis dan berusaha. aku rasa....1st time aku tak mengamuk bila jadi camni...aku diam dan terus diam. malas nak bising. Honeydew pun prefer aku camni.

Dan syukur...atas kehedakNya...doa aku didengar Dia. Dalam masa tak sampai seminggu...aku dah dapat kumpul duit untuk bayar deposit rumah. Dan aku pun dapat rumah baru. Then..here my life start again. semoga semuanya berjalan lancar.

Rini...aku ada medical check up utk batuk aku yg teruk ni. then rini gak..aku pindah umah. Thanks kat bebudak B&E. sesungguhnya..jasamu amat dikenang. Buat Fiq....Izwan...Leyaket Ali..semua2 la yang membantu aku. Bagi aku semangat utk terus berjuang..bantu aku segalanya dlm menyelesaikan masalah aku.. utk zurin,zek...kacang..bob..botak..ben..dan semua2 budak2 B&E.....thanks so much. Aku sayang semua sahabat-sahabat aku.

Dan utk budak umah aku merangkap budak keje aku.....aku tak pernah buang diorg dari hidup aku. tapi utk maafkan diorg...aku dah maafkan..tapi utk aku lupakan perbuatan diorg...itu mustahil sama sekali. Sesungguhnya Allah itu maha menyaksikan....dan setiap perbuatan yang dilakukan dgn kejam pada aku....diorg akan dpt lagi teruk pada tu balasan Allah.


Doakan aku ye....hadiahkan aku fatihah..supaya aku lagi kuat berhadapan dengan semua ini.

Amin.

No comments: