Sunday, January 24, 2010

missing faces...


it's been a while since my left...

tenangkan diri..mencari kembali kenangan lama yang aku tinggal dibelakang kerana kesibukkan mengejar...

kejar kerjaya...
kejar masa hadapan..
kejar cinta....

dan hampir aku terlupa...

wajah-wajah yang menemani aku...duka dan lara. suka dan bahagia. sakit dan perit.


kesibukkan pisahkan kita...
kesibukkan buat kita lupa seketika..


dan sesungguhnya aku rindu..

pada mereka-mereka yang mewarnakan kehidupanku..

biar pahit...pengalaman hidup.


aku rindu...pada mereka!

5 comments:

Unknown said...

saya sangat rindu kamu!
:)

<3<3<3

Prinzessin said...

rindu kamu jugak dik!

~ Lady D ~ said...

i miz u too. kenangan zaman orientation =p

Prinzessin said...

liza..yup. miss u. walaupun duk satu shah alam..but still susah nak jumpa. *sad*

however...awak..farah..wil always remain in my heart. sayang korang dua. sbb korang la 1st kawan yg aku jumpa masa sampai uitm shah alam.

avlcreative said...

aaahhaaaa... my face also in that pic.. TQVM.. long time never seen u after grad and after coming back from Japan rite!!! huhuhuh miss u also!!!