Friday, January 8, 2010

Half-ly away...

Sedar tak sedar...dah hampir 3 tahun aku berbloging. hebat! pujian utk diri sendiri. tapi hari ini...dan utk suatu tempoh masa..aku terpaksa berjauhan dgn blog. ada sesuatu menuntut komitmen sepenuhnya dari aku.

Keluarga!

Rindu mama..abah..along dan adik. Balik kampaung...dan tiada internet..kononnya mau puasa internet.

oh bawa balik 'calon' juga..apa perasaan ayah-ayah bila anak dara mereka pulang bawa balik calon tunangan? suatu hari..aku pasti..aku juga rasa...bagaimana anak aku bawa pulang bersama calon pilihan sendiri...

untuk merasai itu...tunggu saja masanya tiba!

3 comments:

Unknown said...

hehehe.. bawa abang sarkastik balik ye?

hahah~~~ sangat comel hokkeh? :)

hiiiihhiih

~ Lady D ~ said...

bawak balik calon menantu mak ek. good luck!

Prinzessin said...

thanks korang..huhuhu