Wednesday, January 27, 2010

emoti-k3N buskin'


Well.. once bila kita sayangkan orang....kita senang nak kecik hati. Seriously.... i hate the feeling so much. Being offended by him. Sumpah sakit! Specially bila kena bekerja dalam satu tempat...satu event. Kawan dia adalah kawan aku...dan dia plak supervisor aku! Terasa cam ada skandal ngan bos plak! Luka sikit bising satu tempat keje...sume benda mesti dalam pengetahuan dia...sampaikan ada kata-kata sumbang yang cakap aku ni bakal merosakkan karier dia. Demmit!

But it will no longer...i' m just counting days. hanya beberapa hari je lagi aku akan beralih tempat baru...enviroment baru..kawan baru... Tak sabar nak lapor diri dah!

Tapi utk aku bertahan sampai tempoh itu....masih dlm satu tempat keje yang sama..hadap muka sama utk seminggu ni....hopefully tuhan bagi aku kekuatan. Hari ni dan semalam je..dah teruk makan hati....sampai tak lalu makan.

Ni bukan pasal kes cemburu k! ni pasal tersinggung hati! nak cemburu dengan dia...ooo~ please la. sapa dpt buat aku cemburu dengan dia..mmg aku belanja dia makan sebulan kat hotel! *wink wink*

No comments: