Thursday, December 24, 2009

hari binatang sedunia.

Lately..banyak sangat perkara terjadi. Marah..sakit hati benggang dengan seekor mangkuk hayun tak paham bahasa species pukim*k seekor tu..mmg menyakitkan hati. Dah la mak dia cam haram jad*h...anak dia lagi cam babi punya har*am jad*h! Tak kisah la..janji azab aku kat Damansara dah habis. Sekarang masa aku tenangkan pikiran..jangan pikirkan apa dah jadi. Buat tak tau je. keluarga babi tu jangan dilayan.

Sumpah. ni pertama kali aku membabi kan orang dengan serius. dan org yg aku babikan tu ialah manusia bernama azmifaris. nama sedap..muka innocent..perangai memang pukimak. Dah la mak dia suka seleweng duit company...anak dia pon sama je sekaki babi hutan! dah kantoi..report mak..pastu mak cam haram jadah lebih kurang je. Patutlah sume anak kurang ajar...dah mak pun sama species kurang ajar. Amek kau aku maki puas2 kat sini. Lantaklah. mengingatkan nama dua babi tu..mmg buat aku naik hangin tahap petala dewa kelapan.

ok dah cite babi2 sekalian. Nak cite pasal hadiah krismas. jeng jeng jeng..tengoklah..apa yg kami belikan utk walter. sume about dolphin. sampaikan chiken little dah bebel aku. cam aku ni fanatik sangat dgn dolphin. hua hua hua...

2 pairs dolphin- 1 pairs milik walter, 1 lagi aku ngan chicken little.
marble yang diukir bentul dolphin.

gelang tangan kristal sepasang dolphin

tempat letak cincin bentuk dolphin. white gold platted lagi tu!


cantik kan? hehe....

2 comments:

Azira Anhar said...

gilerr dolphin..

Unknown said...

wow, akhirnya! comel sangat~~~ hehehhe teruja juga!