Friday, December 25, 2009

happy birthday to me then...

and the day i've been waiting arrived. another year older. dah tua dah..dah nak masuk suku abad dah..but i'm stil the same.Anak manja mak ayah...yg degil..keras kepala dan disayangi ramai. masih lagi buat ikut suka hati...dan suka melawan. Dalam keras ada lembutnya..the unpredictable one..and that is me.

To all who wish...thanks beb. thanks sebab ingat birthday aku. this few days..mmg aku cepat sangat nanges. sampaikan ada satu ketika tu..aku meleleh air mata dalam bus. Panik pompuan duk sebelah aku tu. ingatkan aku sakit ke. hahaha....malam ni....dalam banyak2 ucapan..aku nanges bila walter call aku. Guess what? My pleasant surprise...he is coming back this Saturday becoz of me. WOW! what kin of suprise. so....sabtu ni..mmg open table sungguh2 la. suppose to be 25hb aku belanje budak BEST Team makan..tapi...memandangan masing2 pun sibuk dan penat dengan tugasan masing2..maka aku postpone kan sehingga walter datang sini. bru happening sikit kalau sume ada. Baru complete family aku. Lepas walter datang....kitaorg open table..pastu aku nak balik penang. Aku dah rindu sangat3 kat mama dan abah..along dan adik.

Pastu wedding si Fahmi. Kalau takde aral melintang..sampailah aku ke wedding fahmi tu. Tapi tu pun kalau ada teman la. kalau tak..hehe....tak berani nak cakap. just wait and see je la.

Bila cakap pasal birthday....bila my birthday arrive, it is an indicator. indicator bagitau yang new year is just around the corner..and as well...we are about leaving the present year jadi history. Gile la..tahun ni..banyak sangat suka duka aku. Hanya Allah yang tahu.

oklah..dah dekat jam 1 pagi dah...better aku g rehat. The whole day tadi redah hujan gi sana sini.... sok lagi nak cirque Du freak lagi kat Pavilion sebagai. So better get off. karang tertido plak dlm cinema. hehehe....

got to go. sleep tight honeyz.bye.


Happy birthday to me!