Thursday, December 17, 2009

erm...

Life as usual.....nak tak nak..berjalan cam biasa. Rumah..dapat housemate baru 2 orang and soon to be...insyaallah ada lagi 2 org.So far alhamdullilah...okeyh je.Lagipun aku tak banyak sgt masa kat rumah. Keje pun cam biasa...cuma few days ni ada banyak benda yang terjadi.

Naik hangin kepada 2 manusia. Akhirnya...kesabaran aku pecah juga. Sorang kawan baik aku yang selama ini aku sayang sangat...tapi sbenarnya dalam diam menikam aku dari belakang. Aku kecewa dengan apa dia buat pada aku...sbb kalau posisi aku yang dihendakkan,amik je la. Dengan rela hati aku bagi...takyah buat camtuh. langsung hilang rasa hormat aku pada dia.

kedua...ada org sambung keje GTN aku tanpa bertanya pada aku apa yang perlu dibuat. Dan alasan dia buat keje aku sbb dia terlalu boring...and damn..borang GTN yg tinggal sekeping tu..yg aku maintain taknak kotor sebagai..akhirnya,jahanam juga dengan garisan2 dan conteng suka hatinya. DAMN!! Marah aku pun terbarai sudah maka keluarlah statement..."ko ingat mak ko exec kat sini..aku heran!" hohoho....kalau dia tolong "pelingkup" GTN aku pastu bagi alasan dia nak tolong aku..aku bleh tima lagi. bila alasan dia'bosan'...langsung aku takleh tima. Padahal..dia patut masuk shift pukul 2 ptg...dia masuk 3.30ptg. dan aku...macam org gila buat keje sorang2. haram~~~ sumpah PENAT siyal! tu pun..aku dah buat mata terkumpul secara kumulatif dgn mamat tu..sampai aku bleh marah dia camtu. Tapi..aku kan jenis yg mmg tak pk sblom cakap..pastu...sendiri plak menyesal. Aku dah say sorry dah..and dia kata dia tak simpan dalam hati sbb dia tahu aku tgh penat dan marah. Apa pun..thanks kat raymee...bekas colleague aku dulu2 la..time aku keje part time sambil blaja dulu...dia siap call aku cool down kan aku lagi. hahaha..cayalah beb! ko mmg best la bhai! hahahahah...

oklah..dah ngantuk...nnt sambung update blog kalau rajin.
Nite sume.

No comments: