Tuesday, December 29, 2009

Unrated Happiness...



well...these few days mmg sangat sibuk. A lot of wishes.....thanks so much yg ingatkan aku. Hadiah...ada la satu dua...tapi hadiah tebaik bagi aku ialah insan-insan tersayang aku sentiasa mengingati aku....dan bersama aku susah dan senang.

On birthday aku...aku sambut dengan Dayya dan Ahnep. Well a lot things happen as i mention previous entry....tapi it's fine for me. Untuk mengelak pertumpahan darah..aku tak gi ke Alamanda. Lagipun aku demam hari tu. maka..ke Pavillion saja kami bertiga. Meeting point kami bertiga ialah KL sentral depan station monorail. hehe...then terus ke bukit bintang. Amik tiket wayang pukul 11.55am. cite apa? Cirque Du Freak: Vampire Assistant. Okeyh takmo cite pasal filem tu. tu...Ahnep cakap sekarang ni aku dah suku sakat puak vampire sebab suka sangat cite2 vampire tu. hahaha....okeyh la..aku admit aku suka cite2 vampire and warewolf. pas cite tu...dalam jam 2 petang..kami berjalan-jalan sekitar pavillion..then kami ke KLCC pulak. Di KLCC, we all celebrate birthday aku. Dayya siap buat penampilan istimewa secara solo menyanyikan lagu" happy birthday" kat aku. (Thanks to ahnep sbb amekkan video bakal peserta malaysian idol musim depan.hahahaha....)

Kat KLCC,dengan kek comel hadiah dari Dayya yg juga comel (muka dayya sebiji cam anak sepupu aku, si Nurul Izzati yang tahun ni SPM). makan..dan makan..dan makan. Lepas tu...amik LRT sampai pasar seni..then amik bas U80 ke shah alam. Sampai shah alam...apa lagi menyinggah plak karaoke selama 2 jam. Then..lepas tu....pekena satay Hj Samuri yang kat PKNS. kenyang, then balik umah masing-masing. Thanks to Dayya and Ahnep. Luv u guys so much! Muaaaahhhh!!!

Cirque Du Freak's Poster. Vampire Handsome...hehehehe

Aku dan Dayya....hehehe

jalan-jalan sekitar Pavillion. hehe...

Strawberry cake.nyummy2...comel cam we all! ngee~~~

hoho..merry x-mas.... aku kan x-mas baby! hehehehe...

26hb december...masa aku kat rumah je. sebab suppose to be ada budak baru nak masuk menyewa umah aku. tapi tunggu punya tunggu tak nampak bayang..so aku blah je ke midvalley makan. Sepatutnya gi Rock the world ngan ahnep..tapi ahnep takmo g plak. member aku sukh ye ye je suruh we all gi. Tapi alhamdullilah la tak gi..dah la ramai org. kata sukh almost 6 ribu org...then hujan lebat plak. fuihhhhh~~ selamat. hehehe...

Al-kisah nak jadikan cerita..umah aku tgh takde air sbb org repair paip kat level aku ni. Dgn bekalan air yg limited..aku hanya mampu mengelap2 badan je. Bukan mandi secara totalnya. Maka boleh dikatakan..aku kuar makan tanpa mandi.muahahaha..tak senonoh sungguh kan?! hehehhe. oh ya satu lagi kejadian paling kelakar. Aku rasa...aku mengigau la malam sebelum tu. mungkin penat sangat merayap. Aku mimpi aku makan KFC. teringin sgt nak makan KFC...sekali roomate aku, Adda tanya aku nak KFC tak. hahaha...agak2 Adda dengar kot aku mengigau nk makan KFC. hehehhe...dah la time makan KFC tu sambil tengok cite jeniffer's body. Eee~~ rasa cam tak tertelan ayam tu kat tekak bila tgk scene si Megan Fox sembur darah hitam kat kawan dia Needy. buwek~~~ dah la ayam KFC snack plate aku tu penuh ngan sos cili. Demmit! hahahahhaha....

27 haribulan pulak....un-planning..aku ke wedding Hazim fahmi. kawan aku time sekolah rendah. malam sebelum tu..aku ajak housemateku, cik Munirah temankan aku..since dia free, maka suddenly on je nak gi wedding Hazim Fahmi. So...pagi kul 11 pagi aku ngan Munirah kuar ke Ikea beli hadiah. benda tak plan..maka kelam-kabut la cari hadiah. hehe..mujur ada Ikea..then wrap kat Ikano. dahlah almost 30minute mencari parking dan tension ngan perangai org-org yg sama2 cari parking. fullhouse parking beb. few times almost eksiden. lastly berjaya park dgn bantuan sorang pengawal keselamatan bangla ni. Tapi haram aku ngan Nira tak paham apa dia cakap. grab je apa yang mampu...gi wrap then terus out dari Ikea menghala ke Pandan Lake Club kat pandan indah. Alhamdullilah...takde masalah nak cari tempat tu. Time kami sampai tu dah la hujan lebat...then pengantin juga baru sampai. Kasi hadiah kat mak pengantin perempuan..amik nasi then duduk kat meja..mengisi perut yg dah start berdondang sayang. Then, sempat gak la amik pictures pengantin..dan bergambar dengan pengantin. Pas settle bergambar....blah la..nak tunggu apa. Balik pulak...jammed yang amat. penat tahap gaban. sampai umah jam 5 petang. Pergh! almost 2 hours dlm jammed.

Pengantin sedang bersanding di atas pelamin..

Mohd Hazim Fahmi dan pasangan, Maria Syazwani.

Okeyh..ni santapan aku. makan tak hengat dunia.

Housemate aku, Munirah Mokhtar yang sudi menemaniku. xiexie~~ hehe

Aku dan pasangan flower girl and flower boy Hazim& Maria. Comel kan?

sampai umah..Munirah belasah tido..aku plak baring sambil baca buku. Then..dekat kul 8malam...Walter datang ngan Ahnep. Walter sampai tghari dari Melaka. So dah kasi sume dolphin things yang beli untuk dia. then, kami ke uptown lama Damansara. Makan steak. kat pirrates. yummy!! sangat kenyang!!! aku makan beef sirloin steak. then..lepas makan...pusing2 cari DVD. then kul 12 am, botak call. Dia ngan Zurin dah sampai kat SS2. so kami pun bergegas ke SS2. kat SS2..makan lagi. Satay la...kerang la. ya Allah..cam nak meletup perut aku. Oh ya..tidak dilupakan...walter hadiahkan cuppycake dari wondermilk untuk aku. yeaaaa~~ bestnya!!

then almost kul 1 am, ben plak join aku,ahnep,walter,botak and zurin. borak and borak..sampai kul 2.30 am. mata dah penat..walter pun nak drive balik melaka....yang lain sume nak keje. Walter hantar aku balik umah..sampai dalam kul 3 pagi. cuci muka sume..terus tido kepenatan.

then rini..aku bangun jam 1.13 pm. bangun..masak and kemas-kemas. Pastu jam 4 pm kuar ke Curve jalan-jalan dengan ahnep lepas dia habis keje. then balik shah alam. malam...kul 11pm kamal sms aku..dia dah otw balik UTEM,melaka. and dia nak singgah kejap kat aku. and jap tadi..dia sampai..we all kuar lepak Hakim..sembang-sembang jap sambil teman dia makan. And aku mmg totally full. terlampau kenyang. So..sok kena diet la camni. lepas tu...terus balik.

Aku dgn muka yang sangat penat dan walter di sebelah aku. heheh

Cuppycake hadiah dari walter from wondermilk. nyummmy~~ thanks bro.

Untuk semua yang temankan aku these few days..specially ahnep..thanks so much. aku sangat gembira.

oklah..skrang dah penat. Nak tido dulu.

Nite peeps. Sweet dreams!


1 comment:

Unknown said...

hahhaha~~~ :))

best sangat! :)