Sunday, December 13, 2009

dolphin mode attack!

Seem that i'm not longer a fan of raccon since lately asyik tengok barang dolphin. It start with my bro.....he love to collect dolphin thingy. dah macam-macam barang dolphin dah diangkutnya. teddy bear dolphin...came in various size...dari sekecil2 alam....sampai sebesar2 alam. Pastu.. carpet and tikar gambar dolphin..bantal dolphin...rantai dolphin..braclet..necklace...sume dolphin.

there were something behind it..why he kept looking for dolphin stuff. Such a romantic story.. tapi biarlah hanya aku dan orang2 tertentu saja yang tahu. Since my big2 bro pesan kalau jumpa barang dolphin bagitau dia....so bila g mana-mana je..dan asal aku nampak je barang dolphin aku mesti belek...kalau mampu aku beli. hehehe...Nak dijadikan kisah, aku ke Ikano last week ngan lil' cuttie si Dayya. Kat Ikano Xmas celebration theme dia about underwater sea. so banyaklah barang dolphin. Tapi dalam banyak2...ada 2 benda yang aku suka sangat. satu ialah rantai kristal..dan satu lagi ialah kotak cincin bentuk doplhin with white gold platted. cantik~~~~~~

Aku bgtau my big bro...and here we go..petang ni aku akan membeli kedua2 barang yang aku suka itu utk my big big bro. tapi bila pikir2 balik...aku ni dah addicted ngan barang dolphin ke? hahaha..kalau ye, habislah..hahaha..

but i bet..nope. i still the cute raccon after all. tak caya..tgk la mata aku. dah sebijik dah cam emo racoon. ahahaahahahahaha....cuma muncung je tak macam dolphin lagi. Going to be i guess. hehehe...

2 comments:

Unknown said...

:: dolphin ::

ye, sangat comel.
komunikasi jarak jauh.
[semoga perasaan cinta tu didengari walaupun jauh]

... hakhakhak, berfalsafah plak dah...

dah beli upload pic tu kat sinila kak lya. jadi ingatan sepanjang hayat!
hahahah :)

Prinzessin said...

nnt akak upload. malam ni dah penat sudah. mau tido. ZzZzzzzzzz~~~~~~~~