Thursday, November 12, 2009

Selamat Malam,Cinta! izinkan aku beradu..

**********************************************
Discount Duration : Wed, 11 Nov 2009 - Sun, 15 Nov 2009, 9am-7pm
Company : MPH Bookstores Sdn. Bhd.
Location : Dewan D’Kelana, Jalan SS7/15, Kelana Jaya, 47301 Petaling Jaya
Promotion : 1 Malaysia MPH Pesta Buku is here with a wider selection to cater to your needs. Visit us at Dewan D’Kelana to enjoy lots of offers and great savings!


******************************


Seperti yang aku katakan....aku sangat sibuk skrang ni. aku bantu member2 BEST TEAM aku. Dalam masa yang sama..bagi menjana pendapatan semasa aku. BEST TEAM ni..ialah satu team atau unit dalam MPH yang terlibat dengan exhibition dan seminar. Since aku stil belajar lagi..aku selalu part time dengan MPH...dan aku dah kenal hampir sebahagian executive kat situ..maka dengan mudahnya aku melepak menjana duit buat keje part time jadi cashier ngan bebudak BEST TEAM...sambil dapat beli buku dengan harga durian runtuh. Bayangkan...buku Law of Attraction...yang berharga hampir RM70 utk jenis paperback, aku dapat RM 20 utk yg hardcover. buku Paulo Coelho..dengan harga rm10, The Appeal John grisham siap hardcover lagi dengan harga RM2.00. tu tak masuk lagi cite2 lama....time traveller's wife..Mitch Alboms punya buku2....Nicholas Spark,Laskar Pelangi...novel-novel melayu dan inggeris yang berlambak tu... sampaikan tgk buku pun dah cam nak muntah and banyak giler buku yang aku tak habiskan membaca lagi. hehehe.....Kegilaan pada buku membuatkan aku sanggup buat keje part time ngan BEST TEAM demi mendapatkan buku murah! horeay!!!! Gile kan?hahaha.....susah kalau org terlampau ulat buku ni. hahaha

Penat memanglah penat..tapi that's the best. Dalam kesibukkan tu..rasa sekejap je masa berjalan. Sedar2 dah closing time. Dan alhamdullilah...aku dah hampir menjadi super cashier. Tapi....ada gak la few mistake. So far..cuma sorang je customer yang marah kat aku sebab kena g customer service. hahaha..gile. Sume tu sbb salah kasi price. Tapi...cam takleh void transaction tu...saja je. hahah..apa pun...habis keje...g makan..then balik umah. memang flat habis. tak pikir apa dah..masa tido je.

tapi hari ini..time aku tgh entertain customer....ada call dari mr Chong. nak tak nak...aku terpaksa jawab call tu. Panggilan dari Mr Chong, HR Manager. Offer and appoint letter utk aku dah siap..so dengan rasminya..aku akan menjadi sebahagian dari Empires Group bulan Januari ni. yeah!!!

Few days lagi juga..Walter will be leaving. Tapi..Papa Lua cuba pujuk dia..skrang dia kembali rasa bersalah. Dia tak tau sama ada dia buat keputusan yang betul ke tak. sama ada nak balik melaka..atau stay ngan BEST TEAM. Memang aku taknak Walter pergi..tapi..sebagai kawan...aku sokong apa saja keputusan dia buat asalkan itu terbaik pada dia.

Rini juga...aku dapat invitation dari Fahmi..tak sangka...dah nak kawin dah budak tu. Wedding dia plak....2 hari selepas hari lahir aku. Congrates la Fahmi. Aku doakan dari kejauhan je la. heheh...

oklah..dah pukul 11 malam. aku dah ngantuk sangat, Esok jam 5 pagi dah kena bangun sbb kena kuar umah jam 6.30 pagi. Kalau tak..nanti aku akan terlambat. So..okeyh la....mau tido. Insyaallah...ada masa...aku akan update lagi.

heheh..bye.

No comments: