Sunday, November 15, 2009

Gudbye my bro. Will be missing you...always!

******************************
And you asked me what I want this year
and I try to make this kind and clear
just a chance that maybe we'll find better days
'cause I don't need boxes wrapped in strings
and designer love and empty things
just a chance that maybe we'll find better days
- Better Days,Goo Goo Dolls
******************************

Esok ialah hari terakhir Pesta Buku MPH 1Malaysia...dan ia juga merupakan event terakhir BEST TEAM bersama Walter. He will be leaving us. Sedih..tapi kalau itu yang terbaik, sebagai kawan dan adik...aku doakan dia yang terbaik. Gonna miss you so much bro. Lepas Remy keluar dari BEST TEAM...then last week plak Teo...and now Walter. Sedih sangat! Bila kami dah macam satu family...tapi end up...family ni terpisah juga. BEST Team....ada Ben,Teo,Remy,Abe Joe,Bob,Kacang,Botak,SIngh, Boy,Ridho, Kak Sue,Ahnep. Kemudian ada Stanley, Micheal dan Fun (bunyi 'Fern'). Kemudian ada Papa Lua dan mak cik Saadiah also Kak Irdah yang memeriahkan suasana bergossip kami selaku bahan umpatan. ehehehe. Tanpa Walter...terasa sangat kehilangannya. Selalunya ada Remy dan Teo..tapi bila diorg takde...dah terasa sunyi..inikan pulak Walter. Dah la Walter dah macam abang aku...yg banyak bagi nasihat dan pandangan...yang menjaga sakit pening aku

Apa pun...Walter dah janji ngan kami...once a month..dia akan datang KL lepak ngan kami..and aku ngan yg lain gak nak turun Melaka pasni. To Walter...all the best to you bro. i doakan u dari kejauhan. Gonna miss you!

oklah..next time...aku cite pasal Walter lagi. Too bad...sekarang aku dah ngantuk sangat. hopefully tak terbabas tido pagi esok. ngehhhh ngehh ngehhhhh...hahahah



No comments: