Sunday, November 8, 2009

Demam Cova Square....

Dengan segala hormatnya, aku telah resign dari keje aku. Memang aku tak nafikan.....boss macam takmo lepaskan aku..tapi since second boss suruh aku fokus dengan study aku, dia terpaksa gak buat-buat macam dapat terima perletakkan jawatan aku. Lagipun, Sal gak letak jawatan dalam masa yang sama. Bukan aku tak sedih..sedih, tapi demi masa hadapan..ini adalah yang terbaik untuk aku. Dan untuk membantu kewangan aku sementara ini....aku tolong BEST Team dekat book fair. Sekarang ni...aku kat Cova Square dekat area Damansara. Nanti esok..book fair dekat Kelana Jaya dah mula. Tapi aku pun tak decide lagi..nak stay Damansara atau ke Kelana Jaya.

Tapi dalam seronok2 tu...ada gak sedihnya. salah seorg BEST TEAM's member, Walter akan berhenti kerja dan balik Melaka sbb dpt keje baru yang lebih bagus di sana. Terasa sedih juga apatah lagi seorang sahabat yang sebaik Walter tu mmg susah ditemui. Tapi...kalau itu yang terbaik, sebagai kawan...kita kena support dia. Apa pun..aku tetap semuanya akan jadi yg terbaik pada Walter.

okeyhlah...aku takleh lama update. sbb aku dekat Cova Square. sambil keje..sambil blogging. erm...multitasking sungguh. haha....insyaallah..ada kelapangan,aku akan kerap2 update. kalau lama tak update tu...nak buat camana.

1 comment:

Alina said...

dah berhenti keja?