Monday, November 2, 2009

Quitting Job

hari ini hari terakhir aku kat HTSB. Dulu pun camtuh....kat ESSB,aku quit tapi boss panggil balik keje cuma ESSB dah menjadi HTSB. tapi arini,baik HTSB dan ESSb..dua2 aku tinggalkan. Dan aku tau...kali ini aku pergi..memang utk selamanya. Apatah lagi...januari ni aku akan jadi sebahagian dari Empires team. Ada banyak sebab kenapa aku quit dari sini. yeap..soal bayaran pun satu hal. tapi yang paling penting,aku dah mula tak tahu nak buat apa..dan mula rasa asing dengan environment keje kat sini. Kenapa? Biar itu jadi rahsia aku je la. Dan banyak sebab lagi...tapi yang lain tu..biarlah aku je yang tahu. Tapi ikhlas aku rasa...aku rasa sedih sangat nak tinggalkan HTSB/ESSB. Kat sini aku belajar mula-mula bina kerjaya...karier. kat sini banyak sangat suka dan duka...dan memang banyak duka kat sini. Camana aku jatuh..aku blaja bangun kembali...berjalan dan kini aku dah boleh kembali. cuma aku rasa..kalau aku nak maju..terus berjuang untuk sesuatu yg baik..aku kena pergi dari sini. Kat depan tu..banyak lagi peluang. Aku tau.....bos aku tu sedih (ye ke sedih?) ..tapi apakan daya..dah alasan aku nak sambung belajar...takde masa utk commitment sepenuhnya kat sini...dia kena lah juga lepaskan aku pergi. sebab sambung master la..aku perlukan stability...working hours kat sini susah utk aku..specially bila time ada projek. huhu..sedihnya.

takpe..Sifoo geg kata..perasaan serba salah ni sekejap je. Nanti ilanglah di bawa arus masa. oh ya...untuk sementara menantikan januari..aku akan lepak part time ngan bebudak BEST TEAM. yeah!!!!! at least, ada gak income aku!

sedih..sedih gak..tapi the satu happy news...esok moto moto sampai Malaysia! yeah!

2 comments:

s.c.h.u.l.t said...

goodluck for all!~ ;)

tape. tiap benda mesti ada sebab munasabab. :D

Prinzessin said...

thanks syud diatas pemahaman anda.hiks.