Friday, November 20, 2009

the best of BEST TEAM...

Selesai sudah book fair 1Malasia dekat Dewan D'Kelana....alhamdullilah. Tapi sikit sedih..sebab entah napa...event kali ini...terasakan bagai satu family. Dan lebih menyedihkan lagi....ia event terakhir Walter dengan BEST TEAM. Kat sini gak...aku kenal Azira Nur...yg dikatakan iras aku..perangai leih kurang..muka dan style pun sama. Kepala dah memang lebih kurang pun. hehehehe...Senang cite...memang aku nangeslah time buat last cashout utk aku. Lepas settle kemas rak buku...kami lepak makan kat Murni kat SS2. hehe..


Hari Rabu bersamaan 18 November,bagai dijanjikan..aku pun ke subang jaya ss15 untuk amik offer letter dari Empires Group. Aku plak ritu demam...dan selesema dgn teruk. Lepas amik surat tu...aku ditemani Hanif (BEST TEAM)...pun pergilah merayau kat Sunway Piramid. Tapi entah napa..malangnya...time usha buku kat MPH Sunway Piramid...aku bleh plak jatuh pengsan. Cuak sume dibuatnya (bak kata Hanif la....). Akibatnya...aku dimasukkan ke dalam PPUM dan diberikan rawatan. setelah beberaapa jam didalam wad..aku dibenarkan balik..namun kena pergi rawatan susulan pulak lepas ni. aduh!!!


Kuar dari wad, Walter yang amik. Kesian dia...terkejut dgn berita aku masuk wad. Bila dia sampai...nampak sgt muka risau. yelah..aku kan adik kecil....dan seperti biasa...kena bebel. hahahaha....then kuar wad...terus gi makan kat SS2. makan dengan banyak..pastu...balik umah terus tido kepenatan.

Keesokannya pulak...aku dan geng2 BEST TEAM...kami berkumpul di MINES untuk makan besar. Papa Lua belanje sempena farewell party buat Walter. hari ni...hari terakhir walter dgn BEST TEAM. sedih rasa....tapi..since walter dah amik keputusan untuk move on...aku kena terima. walaupun hilang kawan baik dan abang sebaik dia...tapi aku tau...deep inside..dia takkan lupakan aku dan BEST TEAM. aku memang sayang sangat BEST TEAM. Lepas dinner...aku,Hanif, Botak ngan Kacang hantar Walter sampai naik bus ke Penang. Harap-harap lepas ni akan berjumpa lagi la hendakNya.






oklah..dah lewat sangat ni...nak tido dulu. dah ngantuk sangat dah ni. esok dah nak balik penang...hehehhehe...

till then....bye.

1 comment:

Azira Anhar said...

=)
saya mengaku..
sayalah azira nur!
hehehe..