Sunday, October 11, 2009

Wishlist...

Sejak ada hobi baru ni....hidup memang tak aman. Ini sume salah si Cikgu Nur Thalasiah,kawan aku nan sorang tu. Time berkampung di kampung tempoh hari menenangkan jiwa, boleh pulak terpengaruh dengan terapi minda yang diberikan. Apa lagi... S-H-O-P-P-I-N-G! kalau sengkek sekalipun, window shopping jadilah. hihihi..janji ada perkataan SHOPPING tu. haha... Gaji hujung bulan ni...takleh joli sakan..sbb tu utk konvo aku. Tapi gaji bulan depan..dah nampak dah apa yg nak dibeli. ngeeee..ngeeee......
Ritu berjalan-jalan ke Midvalley. ada butik Charles and Keith baru buka. Damnn..ada satu handbag dia yg dah masuk masuk dalam mata aku. So, gaji bulan depan adalah untuk mebeli handbag baru itu. Harga?? Erm..harga tu sepasal juga la...tapi since sudah dpt greenlite,maka dptlah membelinya. ngeee ngee lagi~~ harga dia RM154.90. mahal tapi branded and berkualiti tinggi (ye ke??? org kata camtuh....hehhe..) Lagipun handbag tu handbag kulit beb! ehehe...

Satu lagi...aku nak beli thumbdrive. isk kemana plak la menghilang thumbdrive aku. takkan nak usung external..malas la . Risau kalau external kena virus. sekarang ni dah la banyak penternak berjaya kat ofis baru aku ni, ngeee ngee... So far aku pakai lappy mister bos(gelaran baru utk bos aku!) aku kat pejabat. (p/s: aku bukan anak manja bos okeyh!)

apa lagi eyh...nak beli perfume DKNY yg kaler pink yg baru tu. Floral punya bau. erm..tu pun sepasal gak. menelan duit yg banyak jugak. Tapi kalau beli takleh bawa balik penang. Dah la adik aku tu pesen (fesyen) cam mandi perfume je kalau belasah perfume aku. Kalau perfume dia..reti plak saving2 pakai. ngok ngek punya adik. hahaha....nnt aku dah kaya aku beli dia satu. skrang gaji baru 'ngam ho' utk aku je dulu. Mana nak bayar PTPTN, sewa umah,phone, broadband, buku,kereta,nak saving utk perbelanjaan sampai gaji berikutnya.nak kasi family aku lagi. Takkan la takmo kasi mama abah rasa duit gaji setelah penat lelah mama ngan abah besarkan aku..didik aku sampai aku jd aku arini! Insyaallah by Disember,insyaallah..kedudukan aku stabil sikitlah..insyaallah. erm..insyaallah juga,disember ni sebelum aku mula kelas master di UTM(insyaallah kalau takde aral melintang) ....aku akan ke Singapore. Bercuti! aku ni mmg hectic habis. Perlukan sangat cuti untuk ubah hangin aku. Cukuplah..2009 dah banyak sangat kenangan yg survivor habis la menguji kesabaran hidup aku.


oh ya..lupa juga....sudah berjanji...dapat gaji mau berbelanja di IKEA. Ya Allah..jin apa merasuk aku ni taktau la. Giler sangat shopping. Please la. tolonglah...masyaallah! (ceih..mulut je..tapi tetap gak gi shopping cam tak hengat dunia bila sampai masanya. dusssh!)


eh...dah kul 5 pm lebih...so kena siap2. nak solat pastu dah janji mau window shopping (adoiya..lagi???) kat SACC Shah Alam je. Sebagai mencuci mata sebelum berbuka puasa. dah janji nak buka puasa sesama dengan kwn baik aku rini.


okeyhlah..adios amigossssss..ahlan wah sahlan dear readerss...nanti kalau 'berukband' (broadband) aku tak meragam....keje aku on time settle....sume perfectly goes..takde 'something wrong goes somewhere' bak kata mak cik mary zoela tu...i'll be back menulis. till then....cayalah. byeee. ngeeeee~~~~



*sejak bila ngeee~~ ni jd trademark aku pun tak tau la! hiks* ^_^









1 comment:

Anonymous said...

akak!!!!
handbag tu lawa!!!
intan sukeeerrrrr...huhu..
dahla hbag intan pon dah rosak...
ishhh2..xleh jadik ni.
kena cepat2 abis blaja..hahaha..

luv IKEA too!!!