Tuesday, October 13, 2009

When raccon bcome crazy jeebon! ^_^

Toda...such a busy date. submission utk assestment lifefray esok tapi progress slow sikit. However...ada gak improvement. Thanks kat Izwan Muhamad. Bakal colleague aku kat HTSB. Sekarang ni...hari-hari balik lambat. adakala kena stay up opis. Alhamdullilah..sikit sebanyak, aku dah boleh lupakan tenuk tu. Itu yg terbaek kan???

Malam ni..ingatan aku bagai dijemput2 mengingati dia. Lepas opis hours,aku teman bos buka puasa. Pastu...kami menghala ke Cyberjaya untuk settlekan keje ngan Izwan. Hari ni...cik Sal temankan aku. yeah! banyak betul benda yang mengingatkan aku pada dia. lagu Mccain..... kenangan nanges bawah meja pas kecewa....macam-macamlah yg menyayat hati aku. Tapi alhamdillilah..Air mataku sikit pun tak terasa nak menanges. tapi sebaliknya....lil raccon changing becoming crazy jeebon who laughed all the time. Izwan pun surrender ngan lawak we all. Apa ah punya malang bos....dpt anak buah nakal cam we all. Asyik gelak je. Dia yg mendengar....turut sama ketawa (walaupun tak paham) hahahahha..

banyak benda yang lawak dah terjadi. Bos tu cam dah terpengaruh ngan kenakalan kami. Sempat lagi membahan2 time meja makan. padahal..bos tu pangkat abang2 aku je, Tapi boleh buat lawak sengal sampai aku tahan perut! hahaa...kejinya bos. tak tunjuk teladan. tapi aku sayang bos aku..Dia baik sangat2. hiks!

oklah...dah ngantuk ni. sok ada amanah perlu diselesaikan. Sok gak nak ikut bos g Low yat. beli brg utk company. hoooyeay!!! cayang best. hahahahha

No comments: