Thursday, October 8, 2009

Recently in KL

Lately....penatnya melampau2. Sejak aku kena masuk Hatching bantu utk lifefray,lagi laaa memenatkan. Nak ulang alik ke Ampang lagi...euchhhh..cost a lot of money and energy!! Balik umah je dah flatt.....mandi..kemas apa yg patut sikit2..then tdo. Yuran konvo pun tak sempat nak g bayar lagi. Hopefully....rini pas presentation kat Skali Website,aku boleh bayar.Facebook pun dah tak aktif sgt this few days.....blog pun ni bru dapat update. Updates dari blog2 yang aku follow pun tak dapat nak baca. So sorry sangat2.
Dalam kesibukan keje ni...sempat juga la aku attend interview2 kat tempat lain. haha..tak senonoh sungguh! hiks. Baru-baru ni kat PJ Hilton untuk position business centre coordinator. Gaji dia..not bad. Utk Empire Hotel punya new branch. Aku tak bajet pun nak g interview...dah kengkawan kasi semangat..aku pun belasah je la. Open walk in interview je pon. And aku ngan selambe gile...pakai jean ngan cardigan pink je ritu...sekali asuk kat ruang menunggu nama...mak aih. sumenya ngan tie...kemeja. memang aku jd attention la kat situ. hahaha....mayb sebagai contoh attire paling teruk time interview. wahaha.....aku pun ad hoc kot g tu. Kul 2ptg bru g sana. mana la boleh bajet. Ngan muka tak bermekap...seb baik tak berminyak muka aku ptg tu. hahahha......
oooo..it's time tu siap. aku kena ada kat ampang b4 kul 10.30 pg. Ganbattene! hehe

1 comment:

rObOt said...

chaiyokk lya! hehe