Saturday, September 26, 2009

trip to Gurney

Seperti yang tidak dirancang..maka kelmarin aku dgn bertemankan adik sepupu aku pun melancarkan program untuk meronggeng di mall di penang. Mula-mula kak bani nak follow tapi since kak suhana datang umah...maka hanya aku dan adik Wan je la yg teruskan misi meronggeng. Destinasi pertama kami ialah Gurney Plaza. Plannya nak tgk movie cite Jin Notti. Tapi bila dah lama queqe, dan petugas kaunter tiket tu cam h*r*m je nak jual tiket bila sampai turn kami..so kami pun blah je la dr situ. then pusing punya pusing sampai penat. Nafsu shopping meluap2 melihatkan mcm2 kedai kat situ..ada superhero boutique...slain yg common la cam zarra,mng,dorothy perkin, quicksilver dan sebagainya. Dah penat pusing..maka kami pun g la makan. Melilau cari KFC..sbb aku pun mmg dah craving dah nak makan snack plate. kalau kat shah alam..bleh kata once a week gak la aku belasah KFC. Tapi...ni since move back to umah mama...susah sikit aku nak makan fast food. Mama dan abah tak suka sangat aku makan fast food. Tak sihat kata mama...heheehehe. (no wonder la eyh aku bleh menyusut berat badan di umah.hehehhe). tapi sedihnya takde KFC plak. So belasah je la A&W. pastu pusing-pusing..dah puaaas pusing we all pun g Prangin Mall. lepas beli apa yg aku kehendaki...hehe..maka kami pun terus balik. Aku dah penant gile.so tak dpt la jumpa Jelat,member aku time sekolah yg juga merupakan cinta monyet aku zaman sekolah.hahaha..tapi we al stil kwn baik k! Perjalanan balik..mmg crowded gile dlm bus rapid. 2 jam; perjalanan (sepatutnya kejap je..tapi ntah pehal la bus tu...) sampai cramp bontot aku. Siap tertdo lagi. hahahaha..gile la. sampai umah jam 9 mlm. penat tak terkira.
oklah..layan pics la pulak.



3 comments:

Anonymous said...

aik? mane tudungmu?dah comel dah dulu maaa

takkan orang ckp rambut lawa sikit, terus cabut tudung?ckp mau simpan untuk suamiii?

Prinzessin said...

takde maknanye.

Anonymous said...

hmmmph? banyak kot makna nye, especially bila boleh selamatkan bapa & saudara lelaki dari neraka... dan bila boleh mengelakkan fitnah..