Sunday, September 27, 2009

broken dreams...



Kalau diikutkan...malam ni aku akan fly ke Portsmouth dan class akan bermula pada 1 oktober. sedih plak rasa...kalau aku tau ini yg akan jd...aku tak patut postpone ke sana. Aku ni mmg indecisive tol. Cepat sgt tukar plan. Tapi kalau di fikirkan balik...aku mmg tak boleh gi sana lagi. Konvo aku hujung bulan depan. banyak benda lagi tak settle so..aku rasa,better aku tunggu dulu. Tapi jangan risau..aku tetap akan ke sana. cuma kali ni mungkin bukan Portsmouth lagi. Tapi tempat lain kot. mayb sumwhere in US? since aku pun dah decide nak sambung master kat UTM dan semua processnya pun dah settle. Cuma nak tau jadual class je,insyaallah. yang penting...aku nak konvo dulu. Dengan keadaan abah dan mama yg tak sihat pun..aku kena consider gak. selain drp masalah aku dengan si tenuk seekor tu.

Semalam, aku tengok pictures tenuk tu kat tempat aku. Menarik. terlalu melukakan hati. Aku tak rasa nk cite pasal cite 8 ekor tenuk tu. Buat sakit hati je. So,aku buat pendekatan cam dalam lagu linkin park tu..leave all out the rest. memang tak mudah. tapi..insyaallah aku yakin boleh. A picture describe 1000 stories and 3 pictures are such more than enuff to make my heart torn to the pieces.

I wont regret...i do believe what was created by Allah is the best for me. trust me, soon or later we will know the end of the story.Let say, kalau end up by putus kawan or what so ever..aku dah minta maaf..dan buat macam-macam untuk pujuk dia..taknak putuskan silaturahim. On my part..ok done! yg selebihnya...terpulang pada dia. aku bukan nk jd seorg optimis atau berfikiran positif. Tapi aku malas and letih dah nak layan perasaan ni. Aku tau..setiap kali aku kata aku nak lupakan dia...then bayang2 dia akan muncul mengacau hidup aku. So what? I dun want to give a damn la pasni. wtf la kan~~

this is me after all. and i wont suicide just bcoz being dump by someone yg takleh nak appreciate and accept who we are. i know..i did a mistake..but i given him so much space for him. banyak sangat dah mengalah. Batul kata abg Ji..aku je g melayan sangat perasaan tu. tenuk tu tak kesah pun. bahagia je ngan tenuk2 betina seksi tu. Namun begitu...at least aku ada improvement bila aku dengar lagu2 yg dia kasi kat aku tu, aku dah tak nanges. yeay!

Untuk beberapa pujian yang aku terima dari beberapa org yg kata style rambut baru aku ni comel..thanks la. Comel ke? haha *winky* Aku nak jd diri aku sendiri. Mustahil sama sekali kalau aku nak jd cam perempuan2 tu..smexy2 semacam ni. Moto-moto pun ckp..jgn change jd sexy women. guys usually wont respect that. Lebih baik jd perempuan dlm botol kaca..cantik di dalam tapi tak boleh dipegang. Tu kan lebih indah.Kalau sume dah tunjuk..apa je yg tinggal utk husband bila dah kawin nnt. hiihiihi.. ok! aku sangat sayang moto moto sbb selalu jd my advisor..my assistant..my tukang buat lawak. Moto-moto mmg pandai buat lawak and bagi aku gelak.such an adorable and cute person la moto-moto tu. Untuk adik Intan ngan Dayya pun..also thanks. a lot of advices juga aku dapat dari diorg. utk marea dan fahmi..yg tak sudah2 ngan pak nujum and stupeed fortune teller (refer application kat facebook) tu...hahaha thanks. funny gile. aku gelak sampai tak hengat dunia.

and u tenuk..i hate yuh~~~~ hate yuh so much.. the most i hate is i cant hate you. damn that was so hard to do. So aku harap..kamu dengan bayang-bayang kamu tu ..perlahan-lahan lah kuar dari hidup aku. I dont want you anymore (insyallah..takmo). org and byg2..both tak mau. Takmoh...toksih...sik mahu,Nehi..bu yao...No! okeh...~?!!?!!!!!!! oh..jgn buat walk to remember..atau pun sidewalk atau nitewalk...just blah je dari idup aku. Out~~ syushhh! syussshhh~~ bad pussy cat *meow meow*

Okeh..melalut sudayy. Tgh layan lagu Iris-Goo Goo Doll. Tapi cam takde feeling. Padahal pagi td...cam nak leleh je air mata tgk pics yg nak tersembul biji mata tuh. kebaaaaaaboommm~~ Satu perkara lagi..td ada buat puisi baru. tajuknya "PSIKOSIS CINTA" . Cam biasa..kalau nk bc..bc kat blog puisi aku atau di kapasitor. oklah..cukuplah entry ni Aku ni mmg suka tulis entry panjang2. Bila la nk tulis entry yg pendek2 pastu padat mampat sume tu. melalut je keje.

oh ya...actually aku dah semangat nak balik KL. tapi..pas tgk pics tu..cam malasnya nak balik KL lagi. Tapi kena keje la..kalau tak mana nk dpt duit~~ takkan nk tunggu duit turun dari langit atau pun takkan nak tunggu anak raja masuk meminang aku. Kalau anak raja berdaulat takpe la..kalau sekali yg masuk meminang tu raja kapor ke...rajakumaran ke rajagopal ke...maunya aku yg merana. isk..isk..(melalut sungguh dah ni).

oklah..i shud end it here la. karang lagi aku melalut. Okeh layan lagu pandang langit malam dari Jikustik. Sbb lagu tu pujuk si putri yg tgh sedih. cam aku la. aku kan putri...hahaha...

Got to go peeps.
Wish me all the best and best of luck for my life.
Daa~~

No comments: