Friday, September 25, 2009

My huru hara day...

Syawal ke-5 (yesteday) mmg havov abes umah aku dilanda garuda bila mak su,paksu,kak bani and Azrul (abang) datang umah beraya. Kak Ya,abang mirul ngan Firash Irfan balik ke Perak dan Azril (adik) tak dapat follow sebab kawan dia datang dari SP. Oh ya..Azrul ngan Azril ni adik sepupu aku yg kembar.*weee* Best kan ada kembar ni!!!!

Makan tengahari berlangsung dengan meriah sekali. Picnic santai depan tv berkelah makan and makan plak lauk kampung. Nyummyyyyyy...kalau mak mentua lalu pun tak perasan. Nak pulak bersambal belacan (aku buat k sambal belacan!!) berulam timun,daun selom dan pucuk mata itik...yeah!! nyummy~~~ ada sambal sotong, gulai belitung...masyaallah. mmg marvellous. tapi yang best...lepak gosip2 ngan kakak aku yang sorang ni yang bakal menamatkan zaman bujang (alhamdullilah for her but seem to be bad news for me. shall be my turn after this...aiyooo~~).

oklah enuff story...usha pictures plak.

Picnic depan tv sambil makan...

Gossipping sambil makan..

Lauk kampung. nyummy...

Me and my cousin sis(bakal pengantin)

Ma and mak su.. *love u both bonda2~~*

Ladies of the house... woop woop..

with my half twin cousin,Abang Azrul.adik Azril tiada di dalam gambar~~

Bakal pengantin...resepsi raya haji nnt~~ (abeslah,pasni turn aku plak~)

Flattery oily face....*winky winky*


on the same day gak...celcom line cam h*r*m. So no network access for the whole day. dang~~ bijak bijak (sound it cam iklan susu tu k!). oh ya..almost forgot, that Mr and his friends dah sampai sini dah. Tu pun aku dpt tau dr kwn we all. Lantaklah..happy holiday in penang. njoy ur day. aku doakan dia happy je trip kali ni.

Oklah peep...need to siap. Today nak g jalan-jalan n tgk movie. Got to rest my mind,dude! yang penting..mau borong kat S.O.S boutique that thing! dah lama aim..muhahaha. Oh ya...that high heel i shall get it dekat2 nak konvo. Beli skarang nnt takut rosak pulak. Yeay!! beep beep!!

Til here...it's time for shopping~~ woop woop!
bye peeps. muaahhhhxxxx~

No comments: