Tuesday, September 22, 2009

Selamat pengantin baru kawan-kawan...


Hari ini,salah seorang rakan seperjuangan aku dalam barisan MPP, yang dikenali sebagai Pak Lah telah menamatkan zaman bujangnya dgn gadis pilihan hatinya. Insyaallah..kalau takde aral melintang..majlis sebelah lelaki akan di adakan pada raya haji ke-3 di Sik,Kedah. Kenduri sebelah perempuan di Kelantan hari ini. Insyaallah aku akan ke Kedah nnt. Tapi,aku tak dapat nak janji memandangkan sepupu yg paling rapat dengan aku,Kak Bani juga kenduri pada hari yang sama. Esok pulak....kenduri junior sekolah aku time aku di SERI NIBONG. Jemputan khas lagi. Kalau tak pergi..cam tak sedap plak! Kemudian hari ahad ni bersamaan 27 Sept 2009....Kak Jana (nur Syazana) dan abang Anas pulak menamatkan zaman bujang mereka. Tu lagi la happening..dua2 tu classmate aku dalam team PLK bagi subject strategic planning. Dari kawan biasa..dalam class pun cam tak kenal je....pastu terus Abg Anas ajak kawin. comel je Kak Jana. heehehe... Apa pun bagi mereka yang akan menamatkan zaman bujang mereka..tahniahlah.
Pic Pak Lah& wife was taken from fb mijie. Kredit and thanks to Mijie(admin s46)

there is something i wanna write about hati dan perasaan. But,nanti. terlalu mengantuk. Shall write it soon. sekarang nak tido dulu.

bye peeps.
mau mimpi indah....

No comments: