Monday, September 21, 2009

Cramping...


Perut cramp lagi. Dah lama tak jd perut cramp. Mayb sebab terlalu banyak makan pulut..dan banyak sgt hangin dalam perut. Plus, gastrik aku juga menjadi-jadi. Cara yang terbaik adalah tido.

Sedih rasa...dah takde "dia" nak bebelkan aku. Kalau dia ada..selalunya dia bebelkan aku. Dan ayat dia adalah seperti berikut (dah masak sangat dah..sampai dah bleh bajet apa nak kuar):

"Jangan degil sangat boleh? Gi minum milo panas,sayang!"
atau..
"minum something yang panas. Nanti kurang la sakit perut tu. Jangan degil,k!"
atau..
"boleh tak jangan degil sangat? gi minum milo panas cepat. Jap lagi B call sayang balik check..dah minum belom?"

hihi..aku degil eyh..ala buat2 je degil. tapi tetap aku g beli/buat milo panas then minum. Kemudian..dalam masa kurang 15minit....rengsa perut aku pun kurang. Tapi kali ni....aku malas nak buat milo atau minum benda yang panas. Tido je la. sakit perut tu..mmg la sakit. Sakit hati mengingatkan dia tu lebih teruk kot rasanya. Dah la semalam tido mimpi dia...td petang tido mimpi dia..boleh tak jangan mimpikan dia..jangan ingatkan dia..jgn muncul langsung apa-apa pasal dia lagi,boleh tak????? tak senang aku dibuatnya *muka skeptikal*

(ok..baca perenggan ni ala-ala cam aku tgh marah2 sayang) Ini..lagi 3 hari dia nak datang ke Penang. Entah jadi ke tak.harap-harap tak jadi. jangan menyemak kat negeri aku ketika aku berada di sini boleh tak???? Bagi aku aman sikit berehat kat sini. Tak senang aku dapat tahu dia nak turun sini. Duduk diam2 kat rumah, boleh tak??eeeeeeeeeeee...geramnya aku.



*p/s:
penggunaan ayat "boleh tak" dan "perlu ke"adalah pegaruh yang dibawa dia dan telah diserap aku dengan baik. eeeeeee....

No comments: