Sunday, September 20, 2009

Salam Aidilfitri


Di kesempatan ini...aku ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri,Maaf zahir dan batin buat:
  • Sahabat baik aku, Fatah,Yumiza,Fairuz,Aina,Izan,Izwan Ariff,Saleha,Ilah,Sue..
  • khas buat saudara Ahmad Ruzaini Rezuan(yg dh banyak aku kacau dia lately)
  • kakanda2 serta adinda-adinda ku, angahlinda..kak mel,Khaira,Ain,Elly,
  • Barisan Majlis Perwakilan Pelajar 2006/2007 (team semagat 46') serta alumni MPP UITM
  • Barisan Majlis Perwakilan Pelajar IPTA/IPTS Malaysia (MPP/MPM) bagi penggal 2006/2007
  • Rakan-rakan penulisan di Kapasitor, Syud,apun,Mr.T,Bot,Acan,Syawal,Imran,Cikgu Ida,Cikgu Eme,Dueng,Pejal dan ramai lg
  • Rakan-rakan penggiat bidang penulisan...specially Kak Alina Abdullah yg banyak beri tunjuk ajar..Azzam Supardi dan Aliff Mikail yg juga singgah membaca..
  • Rakan-rakan blogger..
  • rakan-rakan dan pensyarah-pensyarah di Fakulti Pengurusan Maklumat,UITM Puncak Perdana
  • rakan-rakan dan kenalan di Universiti Teknologi MARA kampus Shah Alam,Puncak Perdana dan cawangan
  • rakan-rakan seperjuangan dan guru-guru tingkatan 6 ketika di Sek.Men. Keb. Tunku Abdul Rahman @ STAR (tahun 2003/2004)
  • rakan-rakan di Sek.Men.Keb.Seri Nibong (1998-2002)
  • rakan-rakan di medium maya...raudhah.com, facebook,friendster,twitter dsb.
  • team Emerging Solutions Sdn Bhd, Hatching Sdn Bhd serta rakan niaga..
  • Housemate aku di M3-10-234-ina,hanis,ayu,hani,fisha, krun,faeza, bekas housemate aku ketika di Puncak 1-2-3 (sue,islah,shark, paan,fuera,ayu,adda) dan umah blok 2 (da lupa dah no umah aku..hahaha specially Yang,kak Nana,Kak Asmahani,Mas)
  • silent reader aku di sini..
  • serta semua yang mengenali ku...

Semoga bergembira hendaknya dgn kehadiran syawal ini..



p/s:sorry..aku terpaksa sebut secara general..kalau nak sebut sorang2..mau sampai dah habis solat sunat aidilfitri pun aku tak abis lagi..hihi

3 comments:

FdausAmad said...

selamat hari raya

Alina said...

selamat hari raya, putri.

Prinzessin said...

kak Alina...FdausAmad,selamat hari raya.