Saturday, September 19, 2009

Sahur terakhir

Kalau tiada aral melintang...ahad ni akan raya,insyaallah. Jika ahad raya,maka...pagi ini merupakan sahur yang terakhir bagi ramadhan ini. Dah sampai ke penghujung pun. Banyak sangat kenangan..pahit manis di bulan ramadhan kali ini. Tadi, sebelum sahur....aku terlelap sekejap. Kemudian terjaga. Aku teringat pada dia. Kenapa aku pelu bersusah payah sebegini? Bukankah sepatutnya aku sibukkan diri daripada mengingati dia?!?!! Betul kata Sue..aku dah cuba segalanya,tapi kalau dia tak mahu dengar..bodoh sombong, then...he don't deserve me as well. Apa kurangnya aku?Cukup segala sifat dan aku tak perlu untuk jadi orang lain atau tukar jd lain hanya kerana aku nak dia kembali dalam hidup aku. Nope! and yes..i did a mistake.

"You come to love not by finding the perfect person, but by seeing an imperfect person perfectly."


Kalau aku ni ditakdirkan utk dia..maka akan tetap jd milik dia bukan? Tapi kalau mmg antara kami tiada jodoh..kenapa pulak aku nak bersedih dan bersusah hati. Bukankah percaturan itu ditetapkan Allah? Kun fa ya kun..kalau dah ditakdirkan Dia terjadi, tak perlu kita susah payah pun tetap terjadi. Betul tak? Yang penting redha!Justeru itu,aku rasa dah sampai masanya...ramadhan pun dah nak abis..dah nak berlalu. Maka aku pun..kena gak move on. Sampai bila nak duk di takuk yang sama? Padahal kawan-kawan lain dah maju dan berjaya ke hadapan. Aku?stil cam tu la. Penuh sangat dengan kenangan.

Fuck it off all those shit.

Sekarang, light up semangat nak raya. Yeay!!!!!!!!!


Selamat Hari Raya Aidilfitri
Jari disusun,ampun dan maaf di pinta,
Minal Aidil Wal faizin..


No comments: