Friday, September 18, 2009

Compact Story malam 29 ramadhan..


|| Aku,dia dan sms berantai...lalala..||

Demi nak memujuk dia, aku sekarang ni lancarkan sms berantai setiap hari (eyh?xtau nak panggil apa...belasah je la sms berantai). Setiap hari...aku akan sms dia satu sms yang comel2 untuk dia sekitar jam 8.00 mlm-8.10 malam. Tujuannya,adalah aku nak dia tahu..aku bersungguh-sungguh nak dia kembali jd sebahagian dari aku seperti dulu. Kedua,aku nak dia maafkan aku dan terima aku sebagai kawan dia semula (at least,kawan la). Ketiga..aku tak mahu dia lupakan aku. Ke-empat..aku taknak dia sedih tak dapat sms. hahaha..
Hari ini..merupakan hari ke-4 aku bg sms pada dia. Nak tahu apa sms yang aku bagi? haha...

hari pertama (8.03pm)
SMILE (^_^) =
S = sets u free
M = makes u special
I = increase ur face value
L = lifts up ur spirits
E = erases all ur tension
So,please keep smiling (^_^) ,FRIEND?

hari kedua (8.00pm)
I wish i cud b a dove 2 bring u peace, a cupid 2 bring u luv, an angel 2 bring u a miracle. All i want is 2 b ur frenz, i'll promise bring u hapiness. (^_^).
So FRIEND?

hari ketiga (8.02pm)
"Life is a railway station in which love is a trai. It will come & go at any time. but friendship is the track,it will be 4ever. .." (^_^)

hari ke-empat (8.06pm)
Friendship is a network that needs no recharge,no roaming, no activation,no signal problem, no expiry date. Just make sure u dont switch off ur heart. (^_^)


Dan akibat anta sms2 sebegini..aku telah di marah oleh sifoo geg. kerana aku sudah tidak cool dan menampakkan terhegeh-hegeh padanya. Tapi setelah aku terangkan padanya..maka biarpun tidah dipersetujui beliau..namun dia membenarkan aku mencapai misi aku. Untuk satu tempoh yang singkat dan sementara je. Pasni..aku janji pada sifoo geg, pada diri sendiri..dan seperti aku bgtau kat King Azwan and moto moto...aku akan hentikan sume ni. And just let the time lead everything. Barangkali, hati dia terlalu keras dan terlalu susah nak maafkan aku. Jadi,diam je la yang terbaik.

*******************************************

|| wajah baru ||

Haaa..jangan tak tahu..aku pun dah berwajah baru dengan rambut baru yang agak hot ni. Baju raya pun lain dah.takdenye hijau dah cam selalu. Tunggu la nnt..aku amik pic sambil memperagakan baju raya time raya nnt. Kalau pakai sekarang rugi ar. habis la seri baju raya aku. Sepanjang malam semalam...aku dah selamat formatkan laptop aku. So rini plak..aku dah kasi wajah baru kat blog aku. selalunya kaler hitam je kan. Emo gothic la konon..haha..kalau pada asalnya layout dia mmg gerun gothic. Tapi since aku dah change untuk jd 'hot woman but stay cool' maka aku pun tukarlah layout ni kpd white emo raccoon. ok tak?? hahaha....hopefully tak menyakitkan mata pembaca aku. huhu..

kenapa racoon..sbb aku rasa..aku pun dah cam raccoon. tak caya?tgk pic ni. haha...

comel kan? hihihi...


Tu la...dah tak cukup tido..mmg jd mata raccoon la. hihi (^_^)


No comments: