Saturday, September 12, 2009

penang

Mungkinkah mimpi aku akan jadi kenyataan?Tak..mungkin tidak. Aku tak tahu...tapi hati aku sakit sangat.
Kalau takde aral melintang..dia akan dapat kereta baru yg ditunggu-tunggu selepas raya ni. Sejak abis belajar dan kerja..dia pakai kereta mama dia je ke sana sini. Tapi satu je aku pelik..kenapa...destinasi pertama dia nak pergi ialah PENANG? apa ada dengan penang? Aku tahu dia ada sorang coursemate dia amik master kat USM,berdekatan rumah aku ni. Tapi mengapa Penang? (ye..dulu dia pernah janji ngan aku nak turun penang)
Okeh..fine..aku pikir positif. Penang ialah sebuah tempat perlancongan yang menarik..ada pulau yang indah (indah ke?haha)...ada kawasan bersejarah...ada bukit bendera..ada port cornwallis..ada mcm2 la. Tapi..betul ke dia nak datang Penang sbb nak bercuti?erm..
Kalau mimpi aku jd kenyataan..akulah manusia paling bahagia. Tapi, aku tahu semua tu mustahil. Jadi,kenapa nak bagi harapan palsu??kenapa??kenapa? Maka..BERHENTI lah berharap. semua tu palsu je.

Aku ingat kata-kata Sal, kita ingat je benda yang tak baik pasal dia. Damn..aku pun tak tahu apa benda yang tak baik ttg dia. Time dia marah pun..dia tetap mengutamakan aku. Walaupun dia marah..dia takpernah lukakan hati aku. Dia terlalu baik...baik sangat. Sampaikan..aku takut nak lukakan hati dia.euch...

okeh..cari point lagi nak lukakan hati dia. tgk post dekat blog x-makwe dia. ok..byk sgt entry jiwang ex dia kasi kat dia sblom diorg putus. well..that is enuff utk hati jd luluh. ahaha...teruklah lu hati.

dah la...cukup2. next entry plak. gile posting!!

No comments: