Thursday, September 24, 2009

it's already 5 syawal dude!!


Hari ni..da masuk 5 syawal. Hari yang aku nantikan..cuma,aku masih tiada hint..betul ke hari ni dia dan kawan-kawan dia akan datang ke sini? kalau tak salah aku..dia balik beraya ke Pahang. takkan lah dari pahang dia akan berkejar ke Penang? Apa motif dia sebenarnya?? Sifoo geg dah siap buat lawak ngan sound effect dia lagi. "bayangkan dia datang ke rumah awak...bersama keluarga dia.." hahaha..camana nk datang.alamat umah aku pun dia takde. eyh..cop..cop..nama penuh aku pun dia tak tau. hahaha..so nak expect dia tau alamat umah aku. OK! tu mmg gile namanya. ini realiti ye..bukan fantasi yg kelakar.

Walau bagaimana pun..aku tak dpt nak nafikan..such like waiting in the vain. too many questions pop up in my mind.
"kul bape budak2 ni bertolak?"
"dia singgah Grik ngan Taiping dulu ke?"
"bape org datang? betul ke 5?"
"mana diorg nak g kat sini nnt?"
"will him call me later?"
"what's going on here?"

If they are going to stay around USM kejuruteraan..maksudnya..dah dekat sangat dengan umah aku tu. He told me once..dia ada member buat master in engineering and the place suppose to be here kat Transkrian. Damn~~ why am i so nervous. Supernervous k!!

Ya Allah....give me some sign. Tolonglah. kalau dia datang....aku nak tau kemana? kalau diorg cancel last minute trip...then at least say something.aku lg suka kot diorg tak datang. Please! Please!

Arghhhhhhhhhhhhh... sudah la...berhenti berharap boleh. Dah-dah...p solat subuh!! Minta pertunjuk dan hidayah byk2! nyay!

No comments: