Tuesday, September 29, 2009

Penuhkan folder kosong~~ hehe

Tak tahu nak update apa. sebolehnya,cam nak elak dari merapu je. Few days ni...cuba untuk hidup tanpa menoleh ke belakang. Cuba menjadikan hati keras dan lebih keras. Tapi subuh td...aku teringat kata-kata dia. Dia akan sediakan satu folder khas untuk penuhkan pictures orang yg dia sayang di dalam folder tu. Okeyh. jangan tak tau..aku buat satu folder...dan aku simpan pics dia yg aku suka. Tu la..dulu aku kata dia kritikal..skrang aku yg kritikal. *Padan muka aku*

hahaha..

Entah kenapa..suddenly aku rasa..aku sangat berpasrah pada Allah. kerana Dia juga lebih mengetahui. Penat hidup camni...mmg penat. Takyah cakap. Tu lah..ni la balasan untuk aku. Nakal sangat. banyak main-main. hehe..

Oklah..skrang ni sedang berkira2 mau balik ke KL semula. Harap-harap cukup tabah dan kuat untuk melalui kehidupan di sana. Kenangan...biar je lah tinggal kenangan!

okey la..nnt ada bahan update lagi. Ngantuk sey.
bye peeps.

No comments: