Sunday, August 9, 2009

yeah!

Dah lama tak update blog. Banyak sangat yang terjadi. Biar aku ringkaskan secara ringkas apa yg terjadi...

Aku kecewa lagi. Hampir seminggu aku menangis dan pikiran aku melayang sangat-sangat. Mujur ada Cik Chal dan Cik Ilah yang banyak membantu aku bagi semangat. Juga encik pupus tu. heheh... alhamdullilah, insyaallah. Aku dah ok.

Kenapa aku kecewa? Aku malas nak ingat atau komen apa. Sekarang, apa yang perlu..buat je macam Wan kata. Diam-diam dan pikirkan apa yang penting je. Dan apa yang penting itu ialah...
aku hanya ada kurang dari seminggu untuk siapkan draft thesis aku untuk dihantar. Kesibukan aku dalam keje dan sekarang dgn masalah ini, membuatkan aku mengetepikan draft thesis aku.

sekarang,aku dah resign..so ada la juga masa untuk cari bahan dan menulis. Tapi masalahnya,aku tak decide lagi.

So..aku perlukan bantuan. Any idea untuk ini?


i- Antara Advance Artificial Intelligence
ii-Financial and Accounting Information System
iii-Intelligence database

ok..aku kena siapkan draft thesis kurang 2 weeks. Nahas aku camni! aiyooo...


Btw,alhamdullilah..mama dan abah dah setuju aku sambung master kat malaysia ke overseas ke. Asalkan aku tak nanges..dan bahagia. hehehehe

No comments: