Thursday, August 6, 2009

Melastik bintang yg rawan?

Allah berfirman: "Sesungguhnya Allah tidak merobah keadaan sesuatu kaum sehingga mereka merobah keadaanyang ada pada diri mereka sendiri. Dan apabila Allah menghendaki keburukan terhadap sesuatu kaum, maka tak ada yang dapat menolaknya; dan sekali-kali tak ada pelindung bagi mereka selain Dia" (Ar-Ra'd 13:11)


Semoga aku lebih kuat menjalani kehidupan seharian..tiada lagi airmata. Lewat kebelakangan ini aku terlalu murah dengan airmata...sampaikan,setiap detik,mudah sahaja ia mengalir laju. Untuk kesalahan lalu...mungkin tak dapat dipadamkan, tapi aku yakin ada hikmah disebalik apa yg terjadi.

Ya Allah berikan aku kekuatan. Dan gandakan kekuatan aku berhadapan dgn mukmin itu. 15 Ogos ni..Elly,kwn kesayangan aku tu convo. Bermakna..dia juga convo. Elly dah pesan suruh datang dgn sejambak roses. hahaha....

insyaallah..hati aku tgh terluka...kalau aku pergi.,dan terjumpa dia yg satu faculty ngan Elly,satu sidang plak tu ngan Elly...Ya Allah...bisa luluh hati ni. Cukup sudah hati yg telah terluka ni. Camana nak lastik bintang?Kalau hati sentiasa rawan???

untuk didi..thanks utk lagu yg kat entry ko tu..tapi lagu tu dah buat aku menangis selama seminggu ni. again, aku nanges lagi dgr lagu tuuuuuu.

ok..crazy entry...with crazy swingging mode. *lagu mode: Cinta terhalang-Bob*

No comments: