Thursday, August 6, 2009

hari ini dan semalam

Ya, aku sedang mencuba. mengasingkan setiap masalah yg timbul. Tima kasih pada Ami.Sekurang-kurangnya entrynya menyedarkan aku walaupun entrynya sebenarnya tiada kaitan dgn kehidupan dan pemasalahan aku.

Aku terlalu banyak menangis. Terlalu sebak minggu ini utk aku letakkan dalam perkataan. lalu, hanya airmata aku gantikan sebagai bicara emosiku. Cenggeng bukan?
Tak kisahlah..tapi airmata ini juga ada rahmatnya. ia buatkan aku lebih kuat tapi disedari. sapa kata menangis boleh melemahkan? Sesudah aku menangis..aku sedari betapa kawan2 aku sangat menyanyangi aku hinggakan menemaniku dikala susah dan senang. yang memeluk aku ketika aku menangis..memberikan aku semangat kala aku patah semangat biarpun masing-masing juga nasibnya tidak ketahuan.sahabat, aku sayang kamu sekalian. Boss..walaupun aku selalu panggi bos Serigala jadian la..pupus dan sebagai...awak mmg bos yg terbaik. Bila aku menangis, dia yg cuak lebih. Untuk bos...aku doakan anak dia cepat sihat. Insyaallah, si Afzan yg comel tu mesti cepat sembuh. Jangan risau k! anak kesayangan bos yg nakal admitted SJMC. teruk sgt lah tu. Aku yakin encik serigala mesti tgh risau bangat tu.

Ilah,Cik Cal,Ain dan Elly..thanks for being me with me. also to my housemate..thanks also to them. Oh ya almost lupa....Taufiq moto moto dan juga Amy. Thanks u guys. so kind both of u. specially thanks gak kat angah..walaupun bzzz ttp gak amik berat hal aku. In sayang angah..byk2.

Oh ya..aku sekarang sedang berintensif diet. erm...tgk lah..another 2 months okeh! mesti "hot" and "spicy" lah ni. hahahahah....takde la..aku gurau je. Ada sebab kenapa aku sedang berdiet,walaupun sebenarnya badan aku dah oke dah takyah nk diet. Aku cuma kawal pemakana je memandangkan keputusan pemeriksaaan kesihatan yg aku buat aritu agak..so and so la.....

Masa untuk bangkit semula,biarpun aku masih berkabung. Insyaallah..aku sedang berusaha. Jangan ingat aku diam..aku akan terus lemah. tak, aku tak akan menyerah kalah. Tidak sehingga aku menggapai segala impian aku.

Yosh..jom layan lagu???

eh..takleh la. aku tgh sebuk ngan lifefray. best woo buat lifefray ni. cuma yg tak bestnya.....ada kakak2 yg sama kursus ngan aku cam sengal sikit. Berlagak siot..padahal..aku buat tak ksah pun hal diorg. yosh!

ok..mahu sambung buat keje. Cik Ilah kat sebelah dah sibuk layan lagu Adam Lambert dia. hahahahhaha...(bosan lah tu)


aku harap..arini...aku tak menangis lagi...esok dan hari-hari berikutnya,insyaallah.

*doakan aku yep!*

Amin ya rabbal al-amin.

No comments: