Saturday, August 15, 2009

kebizian melanda lagi.

Hai.

Aku bizi sangat dua tiga minggu ni. Penat dan ketiadaan masa nak update apa2. Paling2 tidak..dapat buka email je. Tak dapat update blog dlm masa terdekat,sbb terllau sibuk. Juga tak dapat mengangkat pangilan dalam masa beberapa hari.

Oleh itu aku harap kalian paham. Kalau aku diam..bukan bererti aku sombong..atau aku sedang melupakan kamu sekalian..melupakan blog ni, tapi aku sedang sibuk. keje..keje..keje....draft..draft.. boleh gila aku tak lama lagi. Paling tidak, masuk wad sbb terlalu penat dan exhausted. Tapi apa pun,aku rasa bahagia. bahagia berada dalam dunia aku.

Cuma,satu aku minta....harap2 dunia aku tak terganggu lagi. Cukup2 lah apa aku dah kena alami..cukup2lah sume diletakkan atas bahu aku..semuanya nak salahkan aku...

so enuff for now.Aku mmg tahap bzzz giler punya la.

td balik keje pun walter yg anta sampai depan umah. Penat siot...


Oklah,mau tido.

No comments: