Sunday, August 16, 2009

BEST team

Beberapa mingggu ini...aku tak dapat nak update blog. Pertama,aku sangat la sangat sibuk. kedua...aku juga pemalas...ketiga, oh..takde yang ketiga. hehe...
Aku masih lagi sibuk. Sibuk dengan ESSB. Aku dan ESSB tu cam dah ada saham dah. GM pun dah cam abang-abang suka menyakat mengusik aku. Cam sepanjang minggu lepas, aku dilanda emosi yang tak ketahuan. Asik nangis je. Sensitive je. Sampaikan GM pun dah cuak. Siap pujuk aku lagi..kasi semangat,buat lawak sebagai. alhamdullilah, aku cuba lupakan sekejap emo aku tu..nangis dan rajuk aku tu. cara dia? membizikan diri dengan BEST team. Yup..memang best berada diantara BEST Team. sebab dalam BEST Team...aku mcm adik manja kepada abang-abang,kakak yang sayangkan aku. Bob, Joe,Remy, kacang,botak,ben,teo, walter,ahnep,kak sue..uiks..ramai lagi. (oh ya..tak ketinggalan Mr Lua,kak ida dan kak saadiah gak) hehhe....Michael also.
Mmg aku bizi gila dgn BEST Team. ni kali kedua aku dengan BEST team. Tapi bila ada masa..lepas masa keje,aku selalu gak lepak ngan BEST team ni.
Tapi hari ini....mmg aku cipta sejarah. Pertama kali,aku pengsan ketika nak gi makan tengahari. Secara tak langsung.....menjadikan satu penemuan rekod baru..budak BEST Team pengsan time event. HAHHAAHAH...cuak semua.
Aku tak sedar..cuma aku tau..aku sangat pening dan terus rebah. Then,diorg angkat aku..(thanks to Michael) sampai kat office. pastu sume pakat usaha nak sedarkan aku. Bila aku sedar,aku mengigil kesejukkan. Sbbkan kesian tgk aku..kak su bawa aku gi klinik. Mula-mula gi Poklinik Anisa...pastu aku kena refer ke PPUM.
lama siot tunggu....akhirnya,dapat gak jumpa doc. Apa kata doc...biarlah aku saja yang tahu.

oh by the way..aku dah demam! hiks.

oklah,dah ngantuk sangat, nanti sambung tulis. hehhehe

No comments: