Tuesday, August 4, 2009

demoralized mood!



untuk dua hari ini...aku sangat2 demoralized. Aku sangat tertekan..hinggakan air mata menjadi peneman duka. Badan? dah mula panas sebab terlalu banyak menangis. Mujur,aku ada rakan sekerja yang sangat memahami dan sentiasa bersama susah dan senang. Bos yag baik. Dua hari ni...sangat mencuakkan dia. hehehe...sampaikan takde keje diberikan untuk aku. Bila dia tanya aku oke ke tak...aku mesti nanges. hehehe....
Yep.mood aku sway sangat. Mungkin gak..sbb aku tertekan dengan situasi sekarang. kemudian,aku pulak rindu sangat2 kat mama...dan minggu ni adalah minggu terakhir kami di ESSB. Jadi,perasaaan tu bercampur aduk. tentang interview di Prestariang tu, insyaallah. mungkin lepas raya. tapi apa pun...aku just tunggu offer letter je. tapi, sblom tu, aku ada satu misi aku nak kena selesaikan. demi masa depan aku juga. Misi tentang keje k! jgn pikir bukan-bukan.
Hidup aku sekarang hanya dilingkungi dengan keje dan keje dan keje kemudian sambung master. Aku tak mahu menyemakkan kepala otak aku dengan perkara yang tak sepatutnya.
Tadi,waktu boss hantar aku balik keje sampai umah....(mana taknya..aku dah lebam lencun menangis...dan boss sgt risaukan aku selepas aku mengamuk time meeting ngan Unijaya).
Otak aku mmg tak teratur sikit minggu ni, tapi insyaallah...segalanya akan pulih. Insyaallah. dalam masa yg terdekat. Aku akan okeh.
untuk si dia...thanks sbb jd pendengar aku. Jd pemujuk tangisan aku. walaupun aku tahu..dia pun penat. Penat ngan tugasan dia..apatah lagi dah naik jd org kanan dato. aiyoo...bertambah-tambahlah keje. dan semakin kuranglah masa untuk aku. tapi esok,insyaallah lepas training kat Skali, aku akan singgah pejabat dia. Tu yang buat aku bertambah semangat sangat2 nak jumpa dia esok. tapi malas nak berangan..sbb takut nnt terpaksa cancel last minute cam ritu. hahaha
okeh la..hope esok will be better and...cut it off tears. Jangan nangis lagi k! heheh

No comments: