Wednesday, August 26, 2009

4th puasa...hehehe


Hari yg penat dan meletihkan. Hanya Allah yang tahu. bertungkus lumus aku buat translation term n condition tu sebagai...sampai jam 3.00 pg bru terlelap. Tu pun..moto moto tolong. Kalau tak..mestilah tak tido aku.
Kul 8 pg..aku terjaga. kelam kabut sungguh. nak kemas beg sebagai. Bus ke KL pukul 9.30 pagi. petang kul 5ptg..aku ada discusion. Kul 9 pg, bertolak ke Parit Buntar. Tapi..lebih menyakitkan hati..bas aku tu delay sampai jam 11pg. Jenuh aku mengamuk..bru diorg tukar bas. Naik bus 11 pg. Penat giler. Sampai Pudu dalam kul 2.45ptg. Tak tau nak ke mana...jalan sampai Pasar Seni then ke KL Sentral.
Lepas solat jamak kat surau KL Sentral..encik pupus suh g ampang park. So amik LRT ke Ampang Park..then dari Ampang Park ke Taman Teknologi Park,Bukit Jalil. Ada discussion utk presentation esok. Matilah sebab aku kena ganti Fira esok present design. aku ingat pupus memain je.rupa-rupanya..betul. Masyallah!!!!
Lepas discussion....pupus anta aku ke summit.Rini aku buka posa kat the summit dengan BEST team. Lepas buka posa..dalam kul 10mlm gak la....Walter ngan ahnep anta aku balik ke rumah shah alam selepas beli burger untuk sahur. sampai umah dah penat...tapi stil kena usha2 layout yg fira bagi tu. Ada dua jenis layout...and dua2 cantik dan interaktif. Cuma, tak menggunakan aplikasi lifefray. Tu yg jd cuak skit tu.
apa pun...good luck untuk diri sendiri yang dah gelabah. huhuhuh


aku taruk kat sini designs layout tu:-

Layout 1
Layout 2


1 comment:

rObOt said...

wow! layout1 lagi nampak menarik :)