Wednesday, July 8, 2009

Perkara yang memalukan...

Pertama...rini aku blur so aku sampai awal ke sek 2 tunggu bus ke opis. then..abg yusri ngan pak cik ramli (rapidKL) kenakan aku suruh temankan abg Iqmal Hafizi, driver comel rebutan ramai tu. mak aih..malunya~~~~

kedua....angah putus cinta. dan demi menjalankan siasatannya terhadap si mangkuk hayun si gemuk yg dah kecewakan hati angah tu..angah meng"add" beberapa org di fb aku. Tapi yang tak boleh blah..angah dah tersalah add. Angah add org yg desprate nak kawen..org yg hensem..dan org tgh cri mak we. adoi....tau la umor aku dah melepasi tahap dibenarkan kawen...atau lebih tepat usia yg baik utk kawen..tapi..aku dah cukup serabut dengan keje..ni apatah lagi. Paling best..seorg doctor..lulusan moscow. siap mesej2 aku lagi. HAHAHA...

petang ni aku nak jumpa angah.buka puasa ngan angah.....nnt la. nak cubit angah. HAHAHA....



what ever it is..luv u so much angah! u're my only sister~

No comments: