Thursday, July 9, 2009

utk tenuk mangkuk!

this is a very special topic.....

mungkin kengkawan aku dan mereka yg bc blog aku akan terkejut..sbb selama ni cukup susah aku nak maki org walaupun aku pemarah orgnya...so...


this entry is dedicated to a guy that i called "tenuk gemuk tak sedar diri" (angah mesti tau sapa!)


hello Dr tenuk the stupid ugliest person i ever know,
if u think u are too smart and handsome in this world..i shall say..you are the most super duper stupidest ugliest person. and u dont deserve all those things u had now.
ko ingat..ko PhD holder..so ko bleh sesuka hati laki mak ko nak aniayakan hati perempuan???? senang-senangnya ko nak permainkan hati perempuan paling baik dalam dunia ni. eh idiot..ko tak layak tau. ko tu manusia paling hina dan keji aku pernah dengar. ko tu lebih teruk dari selesema H1N1 tau. u dont deserve any women on the earth la. ko tu species h1n1 tau. byk sgt kuman so perlu dijauhi!

aku doakan ko bahagia dan berjaya dlm hidup (tu pun kalau la boleh bahagia..sbb makhluk perosak species bangsat camtu..tak layak hidup bahagia!) muka cam tenuk cacat..bajet cam Farid Kamil. Sebelah seluar dalam Farid Kamil pun belum tentu pun ko tu bagus!

penipu!! bangsat!! penipu! jahat...

sanggup tipu ko punya scholar kena tarik..pastu keje part time..tunggulah.nanti Allah tunaikan..baru ko merempat tepi jalan.

pastu aku nak gelak kat ko puas2.pastu sedekah pisang kat pusat islam.

okeh enuff for that guy.


need to prepare. nak celebrate birthday someone. hehehhe...



p/s : fairuz..ko jgn plak terasa. ni entry ni utk manusia bernama Doc tenuk paling huduh tak sedar diri.....pembawa h1n1 yg tgh conference kat german tu. dasar penipu paling terhormat dan sangat siaman jalanan!

No comments: