Friday, July 17, 2009

Kegiatan Masa Lapang bila Bos Takde...hihihi

Bos gi Indonesia..tak tau pasal urusan kerja atau gi sana kawin satu lagi. So aktiviti masa lapang aku adalah membela anak aku ni kasi besar. Nak berkenalan dengan anak aku, jom..jom aku kenalkan:-


Nama : Hyu
Usia : anggaran setahun setgh
Jantina : Perempuan
Hobi : Makan,minum dan berjalan rumah orang lain utk tambah point. Selain tu shopping brg rumah. hehehhehe


ni kat bawah ni semua pictures Hyu sedang bermain. Comel sangat. Bila aku hadap muka dia, rasa sejuk perut. Hilang semua resah gelisah duka lara. (sungguh mak yang baik kan? HAHAHHA..)


Hyu tgh main patung kepunyaan Jakiroo

dekat umah Jijaboom, kakak kesayangan Hyu.

Penat bermain rumah sapa ntah...sampai tertido-tido.


lepak kat umah JIjaboom....pose melaram dgn harta benda Jijaboom

Jijaboom datang rumah minum milk..yeah...Hyu suka sangat kakak dia datang.

Hyu yang sayangkan Jijaboom~~

practise lumba lari kakak-kakaknya, iaitu dengan Ke Ai dan Jijaboom.

Hyu dgn kakaknya yg sorang lagi, Ke Ai.

Hyu yang tertido dengan baju hadiah dari Jijaboom. comelnya~~~


Comel sungguhkan anak aku ni? hehehehe....



p/s : bila anak dia tido..mak dia pun tidolah jugak kat opis. kih kih kih~~

No comments: