Wednesday, May 6, 2009

Update!!!!!!!!!!

dah lama tak update blog..ramai dah kwn2 yg bising sbb ku tak update blog. Nah amiklah update dari aku yang bnyak gile ni.

i. aku dan buku

Kebelakangan ini, aku dn buku tak boleh dipisahkan. Kata Fatah....aku seolah-olah duduk dalam
dunia aku dan buku sahaja. Tak kisahlah, asalkan aku bahagia. Baru-baru ini..lepas paper security, aku keluar dengan Izwan ke pesta buku antarabangsa di PWTC. Banyak juga buku yang best2 ada kat sini. sayangnya....dalam kesengkekan, so aku hanya membeli beberapa buah buku je. Kat sini juga, aku dapat beli kasut biru rubina dan awek KL. dan yang paling best..buku ni haa...paling lastest dari Norhyati Berahim,Setiap Jumaat. siap dengan tandatangan penulis lagi. hehhehe...

Selain itu,aku juga dapat hadiah harijadi aku dari Wan. Dah lama betul Wan simpan hadiah aku. hehehhe..thanks Wan. oh ya..buku Dr Spencer juga Wan pinjamkan pd aku.



ii- lepak-lepak bersama team mpp batch 06/07


kerana terlalu tension...dan juga rindu yg mendalam pd geng2 mpp aku...so aku pun calling la one by one member2 mpp ku. tak sangka...finally, hampir 12 orang kumpul kat midvalley untuk dinner bersama. dari midvalley, kami ke Jln telawi bangsar untuk makan. thanks untuk sume yang datang...ku sayang korang sume. antara yng datang ialah Fatah, yumiza, hairul,fairuz, mijie,a zham, abg dayat ngan aweknya, didi, jumirah,ain kecik, chenor dan acap. kalau ada yang tertinggal nama, aku minta maaflah ye.


iii- tamat belajar
Alhamdullilah...akhirnya tamat juga belajar. Presentation SA telah menjadi penutup kepada semester ini. walaupun, mula-mula agk cuak juga, tapi alhamdullilah..ia berakhir dengan baik juga. Untuk Henni, Farah, Emy dan Nadiah, well done for the project. without you all...the project won't success. thanks so much.

.

Finally...dah grad!! hehehehe...alhamdullilah. Now, aku kena struggle untuk keje dan sambung master pulak. belajar lagi?? aiyoooo......

iv-3P

minggu depan dah start 3P. aku dlm group 2 untuk PSM. saama ngan sue dan saleha. hopefully bleh success la dlm 3P ni. pas je 3P, just tunggu nak konvo je la selain dr smbung master. sementara itu....untuk mengisi masa lapang...


okay..dah update smpi sini dulu. nanti aku sambung merapu lagi. Nak layn emil emilda. hehehhe...

2 comments:

alif-mikail said...

tahniah!

lebih baik berkawan dgn ulat buku dari ulat bulu..

hish! gatal ulat bulu tu tahu ndak?

Prinzessin said...

hehhe..iyeke?ada pengalaman jd ulu bulu ke? hehehheh