Thursday, May 7, 2009

Deeply in sorrow!

tension!! tension sgt.
pagi tadi baru sampai shah alam dari penang. balik penang utk lepaskan rindu pada mama dgn abah. Balik ni pun sebab nak register PSM. walaupun kepenatan, tapi petang tu pergi la register and dengar taklimat PSM. Lepas tu, balik ke rumah nak online. perkara wajib, biasalah facebook and blogging. bc blog2 fav aku. entah napa..laptop plak buat hal. bila on..cam sial je. blur dan sebagainya. walaupun penat...tapi kuar juga ke PAS ditemani Aina. kata kedai PC tu..LCD laptop aku buat hal. pasal tu kejap dia ok kejap dia k.o. kalau nak tukar RM600. woh..sengkek aku beb skrang. so, takpe..baliklah dulu since adakalanya dia ok. so bleh la bertahan utk 2 weeks. then...bila sampai umah...charger batery plak buat hal. satu demi satu. sakit tol hati. kalau bateri tu rosak time kat kedai..bleh je la amik charger baru. tension sgt. Sejak tak berkerja...abang dan abah yang tanggung perbelanjaan aku. aku cuba call abang..tapi satu hari panggilan aku masuk voicemail. aku risau gak...abang tu dahlah ada migraine yg tahap dewa punya teruk..ni diam plak. lagi lah buat aku risau...akibatnya...aku tak makan satu hari. asik minum air je. dah bergelen2 aku minum air...tapi stil...aku tak selera nak makan.
tambah pula..mama kata adik eksiden pagi tadi...sebaik je aku sampai shah alam...mana tak terkejut aku. separuh dari nyawa aku rasa cam dah melayang. adik paling rapat dengan aku....tersangat rapat. aku cuma ada sorang je adik...dan bila jd camni...hati aku meronta-ronta nak balik penang. alangkah bagusnya kalau aku ni kaya....bleh balik penang sekrang gak....pastu bleh beli laptop baru...ataupun repair je laptop yg ada....
sengkek gila aku skrang....
risau...serabut..
sumenya sedang bercampur-aduk dlm kepala otak aku sekarang ni. Ya Allah...cam nak meletup dah kepala otak ni. tolonglah Ya Allah~~~~

No comments: