Thursday, April 30, 2009

rawan..

Biar berjauhan namamu daku sebutkan
Cukup untuk mengisi
Sepi tika pilu menanti
Bukan bintang atau suria bisa menyinar ceria
Namun kau cahaya menerangi jiwa lara
Berperang dengan curiga di firasatku
Andai kau kembali merawat hati rindu
Ku bahagia pabila kau tiba
Kau lenyapkan rawan
Tak usah dikau pergi
Tak ingin lagi
Meruntun hiba dengan sesalan
Kini kuakui
Segala kemaafan kupohon kepadamu
Agar kau mengerti
Hanya cintamu yang terbaik untukku
Biar berjauhan namamu daku sebutkan
Cukup untuk mengisi
Sepi tika pilu menanti
Berperang dengan curiga di firasatku
Andai kau kembali merawat hati rindu
Ku bahagia pabila kau tiba
Kau lenyapkan rawan
Tak usah dikau pergi
Tak ingin lagi
Meruntun hiba dengan sesalan
Kini kuakui
Segala kemaafan kupohon kepadamu
Agar kau mengerti
Hanya cintamu yang terbaik untukku
Kau untukku


Jap lagi berakhir segalanya. Sebaik sahaja selesai segalanya...aku ingin putuskan segalanya. Aku tak ingin ada lagi sebarang ikatan yang hanya menjadikan barah dihati semakin merebak. untuk kebahagian semua pihak, semestinya juga utk hati aku....aku harap semuanya selesai dgn tenang.
Aku dah tak sabar...
tak sabar untuk semua ini berlalu....


Aku mahu tinggalkan segalanya..dan aku putuskan semua yang ada

2 comments:

alif-mikail said...

putuskan apa?

Prinzessin said...

putus asa lalu memutuskan silturrhim. isk isk isk...