Tuesday, February 10, 2009

"stuck.."

Aku tahu, entry aku kali ini pasti melukakan
hati sesetengah pihak. Atau lebih tepat, hati
insan2 yang amat menyayangi aku. yang
pastinya, angah pasti marahkan aku. Tapi
aku tak mampu menghalang perasaan ini.

Aku lihat blog dia...aku lihat fs page dia.
Setelah lama..aku tinggalkan semua itu.
Entah..hati ini dipagut sayu sangat.

20hb di KPS, UM..Yuna akan perform.
sempena hari Bahiyah. Penyanyi fav aku.
satu tarikan elastik utk aku pergi. Tapi..
mampukah aku bertahan? Pastinya..
dengan yakin..aku akan bertemu dia.
Bukankah dia org kuat UM sekarang??

Aku tak suka lihat gambar dia di blog.
Melukakan hati aku. Meniupkan kembali
perasaan rindu aku padanya. Ye aku rindukan
dia sekarang. Cinta....aku tak tahu. Yang ketara,
sakit yang ditinggalkan amat pedih lagi. Masih
berdarah. hingga kini biarpun telah ada yg
sudi mengubatinya.

sedikit masa lagi...dia dan aku..sama2 habiskan
pengajian. Dia akan konvo...sama sahabat baik
aku Elly. maklumlah..satu faculty. satu uni.
Dalam tempoh masa sesingkat itu juga...dia akan
berangkat ke Kanada. aku? Kembali terluka kah?

kenangan itu melukakan aku...pedih! Siatkan isi
hati aku yg sedang membengkak. Aku bahagia..
gembira, tapi masih ada secebis ingatansedih itu
menyinggah, mengetuk pintu hati.

Pergilah....
pergi jauh-jauh. kerana aku sakit. Terlalu sakit
dengan kelukaan ini.

stuck!!

" I can't take it
What am I waiting for
My heart's still breakin
I miss you even more
And I can't fake it
The way I could before
I hate you but I love you...
I cant stop thinkin of you..
It's true, I'm stuck on you.."


When you're gone?!?!!! tidak.....

oh ya lupa...sok aku interview. Di KLCC Convention
centre..doakan aku berjaya ye!

No comments: