Monday, February 9, 2009

hati yg sangat melankolik....

Emosi aku terganggu. Kembali melankolik!
terlalu mudah sangat perasaan aku terkuis.
terusik.

bagaimana aku boleh berdiri? Di saat...aku gembira
kelihatan orang2 yang telah berlalu meninggalkan
aku sekian lama dulu, kini menjelma kembali di
hadapan mata aku. orang-orang yang aku rasakan
telah lama membuang aku jauh-jauh..rupanya masih
lagi berada di hadapan aku melihat aku dari kejauhan.
Aku terluka. Pada aku..mereka kejam krn suatu masa
dahulu mereka telah membuang aku. namun,dalam
tempoh masa yang sama...aku masih merindui mereka
itu.

Marah, sedih silih berganti. perasaan aku berkecamuk
hinggakan lewat beberapa hari ini...air mata tak henti
mencurah.

Oh ya...ditambahkan pula khabar duka dari rumah..
aku bertambah sedih. tapi, aku cuba untuk terus kuat.
terus mencuba untuk bertahan. Padahal..aku hampir tersungkur.
air mata..merembes lagi entah untuk ke berapa kali...

Aku buat salah lagi. Ya...aku buat salah lagi tanpa aku sengajakan.
Aku kini sedang memusnahkan masa depan aku. Kurang dari
2 bulan lagi..aku akan menamatkan pengajianku. tapi..
melihatkan keaadaan aku sekarang, sgt teruk. Tak terurus.
tenggelam dengan lautan air mata.

bait lagu when you're gone..masih bermain dalam kepala otak aku.
aku sangat terganggu...


" When you walk away I count the steps that you take
Do you see how much I need you right now

When you're gone
The pieces of my heart are missin' you
When you're gone
The face I came to know is missin' too
When you're gone
The words I need to hear to always get me through the day and make it ok
I miss you..."



p/s : hp aku rosak..jd tak dpt hubungi aku sementara waktu. tak tahu la sampai bila..

p/s 2: aku sangat rindu rumah specially abah!

p/s 3: aku mash tak dapat siapkan article review yg dah bertimbun nih!

p/s 4: aku tgh pening...out of cash!

p/s 5 : aku masih dengar lagu when you're gone by Avril Lavigne.

pen-off!

No comments: