Thursday, February 19, 2009

kegilaan dan Penyakit Gila...

Beberapa ketika ini..aku sedang dilanda penyakit.
ya...penyakit seperti tajuk entri ini. aku memang sedang
gila.
bagaikan aku sedang mengembara di dalam hutan.
mencari cinta ada dua mutan yang akan membahayakan
diri dan cinta aku. menyeksa aku dengan cinta mereka.
Aku tak mampu memilih..antara dua. Cinta si penghisap
darah yg setia ataupun binatang kejam yang tegas.
Argh..aku memang gila. aku dah hanyut dalam pembacaan
aku.
Dah dua novel Stephanie Meyer aku habiskan. sekarang
dah masuk novel ketiga, Eclipse. Cuma tinggal breaking
dawn je. Kemudian, aku tak tahu....mampukah
aku kembali dalam khayalan..atau tetap dalam illusi
cinta si vampire kacak atau cinta si warewolf.

pengaruh betul....



ini bukan sahaja penyakit gila..tapi satu kegilaan!





sgt gila....




gilakan mu...



cesss la gila....

No comments: