Monday, February 9, 2009

When you're Gone...

" I always needed time on my own
I never thought I'd need you there when I cry
And the days feel like years when I'm alone
And the bed where you lie is made up on your side
When you walk away I count the steps that you take
Do you see how much I need you right now

When you're gone..
The pieces of my heart are missin' you
When you're gone..
I came to know is missin' too

When you're gone
The words I need to hear to always get me through the day and make it ok
I miss you.... "


Dah terlewat aku kira...
Dah tak mampu untuk aku berikan kemaafan
Hati aku dah keras...
dah tawar untuk segalanya..
Sakit, pedih...
Kamu terlalu pentingkan diri kamu..
Jadi, aku telah singkirkan kamu dari dlm hati aku
yang tinggal..hanya sisa-sisa kemarahan yang tak mampu
aku tuturkan dalam kata

Argh..ulang lagi lagu When you're gone...

Persetankan...
Aku tak perlukan kewujudan kamu
terlalu menyakitkan..
menghayutkan aku dalam mimpi
dan kata manis kamu..
kamu pendusta..penipu
aku tak mungkin mampu lagi memaafkan kamu

aku tak percaya lagi kata sayang kamu
tak perlu lagi kamu melihat aku dari kejauhan
dah tak ada ruang kosong untuk kamu
aku telah isikan ruang itu
aku lihat kamu kosong
aku melihat kamu dengan ekor mata yg sinis
dengan muka tanpa perasaan
tanpa hati yg sedih lagi
sebab apa yg aku tahu
aku telah singkirkan kamu

siapa kamu?
tak perlu lah berlagak sebagai kekasih terbaik
yang aku tahu,kamu sialan picisan
yang merosakkan kehidupan kamu dgn kehadiran seketika kamu

kamu ingat..masihkah ada cinta buat kamu?

sudahlah...jgn perasan!

"So, so what I'm still a rock star
I got my rock moves
And I don't need you
And guess what
I'm havin' more fun
And now that were done
I'm gonna show you tonight
I'm alright
I'm just fine
And you're a tool so
So what
I am a rock star
I got my rock moves
And I don't want you tonight..."


So what? Blah la bodoh!@$#%&^*&&%###$%$&&_*&%$

No comments: