Tuesday, January 27, 2009

Undecided planning..huh!

Kalau mengikut apa yang dirancangkan, insyaallah pertengahan tahun ini tamatlah pengajian aku sebelum insyaallah bulan July ini aku akan memulakan kehidupan baru di US dengan menyambung lagi pengajian aku. tapi itu hanya rancangan...harap-haraplah apa yang dirancangkan itu menjadi kenyataan.
kesibukkan dengan assigment, project akhir iaitu LC ATS utk les copaque's sdn bhd dan juga i-learn center, serta komitment aku yang lain....membuatkan aku benar-benar sibuk. bukan sekadar menyibukkan diri. Esok malam aku akan pulang ke KL setelah beberapa hari meluangkan masa di kampung halaman tercinta. sambut Chinese New Year kat sini.
dalam ruang waktu yang ada...aku dan seseorang itu sedang merancang percutian. sangat undecided! bulan februari ni ada class trip ke langkawi, tapi aku tak sure lagi nak pergi atau tidak. kenapa? erm...biarlah aku malas la. lagipun dah biasa dah ke langkawi. percutian yang dirancangkan kali ini ada dua tempat. Masih lagi dalam rangkaan. Bukan apa,kalau boleh aku nak minimise kan badget. Aku tak mahu membazir. janji happening trip holiday ni! Tu yang penting. Destinasi yang masih menjadi perancangan di kepala otak kami adalah seperti di bawah:

1) Hat Yai ,Bangkok


atau

2) Medan, Danau Toba

Pening juga nak buat keputusan mana nak pergi. Any ideas??

1 comment:

s.c.h.u.l.t said...

hohoo..g mane2 yg ade pantai~~

scuba diving definitely would do ;)