Thursday, October 16, 2008

portion of my heart...

kelmarin baru sahaja selesai kempen "To know Malaysia is To Love Malaysia ". walaupun demam ku masih tinggi, namun aku terpaksa skip dari mengambil ubat di sebabkab pameran ini. Keletihan..tak usah cakap. namun dalam byk2 perkara yang terjadi..aku sangat suka ketika aku mewarna cantingan batik... walupun aku tak pandai lah bab mewarna ni..tapi aku rasa..sgt cantk. sangat gembira..perasaan aku kala mewarna cantingan batik itu dengan radiasi warna pilihan aku.

Tadi...aku bru sahaja selesai berbual ngan Ami. kala ini, aku hanya tersenyum sambil mendengar lagu dari yuna sambil ditemani zarai, pokok kaktus kesayangan ku.Cinta sempurna..tajuk lagu yang aku dengar....
Aku dah penat...mendengar, mencari makna dan pengertian cinta sempurna, cinta sejati. Aku dah terlalu penat dikecewakan...hinggakan kekecewaan yang berada di hadapan ini buat aku tidak terasa apa. Aku benar-benar dah lali.

Aku...sebenarnya ada satu cerita pendek yang perlu aku segera mulakan...tapi, sejak petang td..aku masih blom memulakan walau sebaris ayat. Bukan kerana ketandusan ilham, namun aku tiada kesungguhan untuk menulis.

Aduhai...hati...mengapakah detik hati ku tak seirama mendendangkan lagu di sebahagian sudut hati ini???

Aku jumpa ini dalam blog Kak Ida:-

"...You deserve someone who loves you with every single beat of his heart, someone who thinks about you constantly, someone who spends every minute of every day just wondering what you're doing, where you are, who you're with, and if you're OK. You need someone who can help you reach your dreams and who can protect you from your fears. You need someone who will treat you with respect, love every part of you, especially your flaws. You should be with someone who can make you happy, really happy, dancing-on-air happy. Someone who should have taken the chance to be with you years ago instead of becoming scared and being too afraid to try."
-Cecilia A Hern, Alex Stewart


Aku ngantuk..walupun blom lagi telan ubat yang mengantukkan tue...

Masa untuk tido....!


No comments: